יום שישי, 18 בנובמבר 2016

שלבים לבחירה נכונה של חברת ניקיון



בחירת חברת ניקיון לא יכולה להתבצע רק לפי המחיר שהיא גובה לשעה. כל מי שהשתמש אי פעם בשירותי ניקיון יודע שיש משמעות גדולה לרמת המקצועיות, לאחריות ולעמידה בלוח זמנים. זו הסיבה בגללה כדאי להקדיש מחשבה לבחירת חברת ניקיון ולא להתפתות למחירים נמוכים. בנוסף, באותה הזדמנות אפשר להשוות בין שירותי ניקיון ולהתאים אותם לצרכים האישיים שלנו כלקוחות.
 
השלב הראשון בבחירת חברת ניקיון הוא הגדרה של אופי השירות הנדרש. לצד חברות שמבצעות רק ניקיון כללי, יש גם חברות שמציעות ניקיון עם הדברת מבנים, תחזוקת מבנים שוטפת עם טיפול בתקלות, פוליש והברקת מרצפות עם ניקוי חלונות בסנפלינג ועוד. התאמה של השירות חשובה כי היא מבטיחה מענה מלא על צרכי הלקוחות ומונעת עוגמת נפש, או לחילופין הוצאות מיותרות על שירות שאין בו צורך.



השלב השני הוא קבלת המלצות על כמה שיותר חברות בענף הניקיון. המלצה טובה צריכה להיות אובייקטיבית ומעודכנת. אפשר לנסות לאסוף המלצות מן הסוג הזה מחברים, קרובים ובני משפחה. המלצות איכותיות יכולות להצביע בצורה ברורה על ההבדלים בין שירותי וחברות ניקיון. כמו כן, כיום ניתן גם לקרוא חוות דעת ברשתות החברתיות ואפילו בלי לצאת מהבית.

איך חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על הביצועים?
לאחר הגדרת אופי השירות וקבלת המלצות רלוונטיות על חברת ניקיון, ניתן להיכנס לעובי הקורה וליצור קשר עם הנציגים שלה. מטרת יצירת הקשר היא בדרך כלל קבלת הצעת מחיר מסודרת. בשלב הצעת המחיר רצוי לבדוק מה בדיוק כולל השירות והאם יש דברים שאפשר לוותר עליהם. 

לבסוף, יש להבחין בין ניקיון לבתים ולמשרדים. ניקיון בתים כולל שימוש בחומרים עדינים, לעומת ניקיון משרדים שבו משתמשים בציוד מתקדם.