יום רביעי, 9 בנובמבר 2016

פילפינים או תאילנד



השוואה בין הפיליפינים לתאילנד

מסובך מאוד לבחור מדינה לטייל בה

רבים מתלבטים האם לטוס לטייל בפיליפינים או תאילנד. שתי מדינות אלו מהוות יעד נחשק עבור מטיילים רבים, וכל אחת מהן מאופיינת באוכלוסיה שונה ומאפיינים תרבותיים וטבעיים אחרים. במאמר זה נשווה את שתי המדינות ונעזור לכם להחליט האם כדאי ללכת על הפיליפינים או תאילנד.  




השוואה בין האיים הפיליפינים לתאילנד

·         טופולוגיה: החופים שבפיליפינים מתאימים מאוד לשיט ולגלישה, אך גם בחופשי התאילנדיים נערכות מסיבות ופעילויות מים רבות וטובות. נופי הפיליפינים מגוונים בהרבה מן הנופים התאילנדיים. 

·         פופולאריות: כאשר אתם חושבים האם כדאי לטייל פיליפינים או תאילנד, חשבו גם על כמות התיירים המבקרים. תאילנד היא מדינה מתויירת יותר מהפיליפינים משום תרבות המסיבות שבה. הדבר אומר כי התשתיות התאילנדיות טובות יותר, אך גם כי אנשים רבים יותר ישתמשו באוטובוסים והמלונות ויבקרו במקומות התיירות הרבים.

·         מזג אוויר: בתאילנד ניתן לטייל לאורך השנה כולה, בעוד הפיליפינים נוחים יותר לטיולים בתקופת הקיץ החמה והיבשה. 

·         אוכלוסיה: האוכלוסייה של האיים הפיליפינים ותאילנד דומה מאוד מבחינת חביבותם של המקומיים לתיירים ושונה מבחינת תרבותם ומנהגיהם. הידעתם שעל מנת לתקשר עם נהג המונית ולשלם לו משמיעים הפיליפינים בפיהם מעין קול מציצה? זוהי מחווה תרבותית שאינה קיימת בתאילנד.

·         מזון: המטבח התאילנדי שונה מן המטבח הפיליפיני, למרות היותם שני מטבחים אסייתיים. חשבו על כך שגם המטבח הסיני שונה מן המטבח היפני, ולא כולם מגישים רק סושי ואורז מדי יום... בשתי המדינות תוכלו להיחשף אל המטבח המקומי, השונה מאוד מבחינת טעמים וחומרי גלם למטבח המערבי שאנו כה רגילים אליו. 

הבחירה בידיים שלכם

אנו מקווים כי השוואה זו עזרה לכם להחליט האם כדאי לטייל בפיליפינים או תאילנד. טיול בפיליפינים או תאילנד מומלץ מאוד, וניתן גם לשלב בין שני מקומות טיול אלו.