יום שישי, 11 בנובמבר 2016

עורך דין ליטגציה



מקצוע הליטיגציה, התדיינות בעברית, הוא המקצוע בו מנהלים, על פי רוב עורכי דין, דיונים בבתי דין או בכל מוסד משפטי אחר. עורכי הדין המשתתפים בדיונים בבתי המשפט, בעלי התמחות בליטגציה, כלומר אומנות ההופעה בפני קהל בבית הדין. בעבר, לא היו מפרידים בין עורך דין ליטיגציה לעורך הדין המנהל את תיקי לקוחותיו במשרד, משום שלא ראו בהופעה בפני בית המשפט עניין מיוחד. כיום, ידוע הדבר בתחום, שהליטיגטור צריך להיות בעל כישורים ייחודיים כמו כריזמה, יכולות התבטאות בעל פה ומשיכת תשומת לב, ועל כן הפרידו בין תחום הליטיגציה לתחומים אחרים בעולם המשפט.

מתי נפנה לשירותיו של עורך דין הליטיגציה
ליטיגציה חולשת על תחום המשפט הפלילי והאזרחי (בו גם תיכנס הליטיגציה המסחרית), ולרוב עורך דין ליטגציה אחד יתמחה באחד משלושה התחומים הללו. כמובן שבהתאם לתיק בו אתם מעורבים, או שעל בסיסו אתם מעוניינים לתבוע, תבחרו את הליטיגטור המתאים. ומבחינת זמנים, כמובן שיפה שעה קודם. מומלץ לפנות לעורך דין ליטגציה בהקדם האפשרי, כדי שזה יוכל לספק לכם את המענה המקצועי והטוב ביותר. רבים מן התיקים המשפטיים, דורשים מהליטיגטור ידע מעמיק בנושא מסויים, שלא בהכרח קיים אצלו. אין הדבר אומר שהליטיגטור שלכם אינו מקצועי. לכן, מומלץ לפנות אל עורך הדין הטוב ביותר שאתם מכירים, ולתת לו מספיק זמן בכדי שיוכל לממש את כישוריו עבורכם בבית המשפט.

ליטיגטור טוב ייצג את האינטרסים שלכם בצורה הנאמנה ביותר וינסוך בכם ביטחון
עורך דין ליטגציה טוב הוא זה בעל יכולת תפיסה מהירה של ידע באשר הוא, בעל יכולות עמידה בפני קהל ויכולות אלתור בזמן אמת. בחרו את הליטיגטור שלכם על פי הרשום לעיל ועשו זאת מוקדם ככל האפשר.