יום שישי, 18 בנובמבר 2016

כל מה שאפשר לעשות עם תוכנת קיובייס



קיובייס היא תוכנה שמיועדת ליצירת מוזיקה ומטבע הדברים אפשר לעשות איתה גם דברים נוספים. התוכנה מתאימה למוזיקה אלקטרונית ואקוסטית, היא משמשת יוצרים מהשורה וגם אנשי מקצוע והיא מתאימה לכל מי שרוצה להקים אולפן ביתי. ניתן להתנסות על גרסאות ישנות של התוכנה או להתקדם לגרסאות החדשות עם השיפורים המשוכללים. כל מי שמשתמש בתוכנה יכול גם להתנסות בפונקציות הקיימות ולקבל טיפים מאנשי מקצוע מנוסים יותר. 

יש הרבה דברים שאפשר לעשות עם הגרסאות החדשות של תוכנת קיובייס ורובם לא היו קיימים בעבר. כך לדוגמא יש בגרסה החדשה מנוע סאונד משופר וביצועים טובים יותר. בעזרת הגרסה האחרונה אפשר לפתוח יותר ערוצים ואפקטים על אותו המחשב ולקצר את זמני ההעלאה והשמירה של הקבצים. אלו שינויים קטנים שעושים הבדל גדול בחוויית העבודה עם תוכנת קיובייס ודומותיה.



איך מקבלים ידע מקצועי על תוכנת קיובייס?
בתי ספר למוזיקה ברחב הארץ מציעים קורסים ייעודיים על תוכנת קיובייס. הקורסים מתאימים בראש ובראשונה ליוצרים שמעוניינים לקבל את כל הכלים כדי להפיק את היצירות שלהם באולפן הממוחשב ולקחת אחריות על התוצר. מעבר לכך, הקורסים מיועדים לחובבי מוזיקה שרוצים להתחיל יצור עם תוכנת קיובייס אבל לא יודעים איך לעשות זאת.

מטרת הקורס היא לאפשר לסטודנט לשלוט בתוכנת הפקת המוזיקה קיובייס. הקורסים מועברים על ידי מרצים מנוסים, הם כוללים שיעורים להקניית ידע תיאורטי לצד שיעורים שמבוססים על תרגול מעשי וההשתתפות בהם מותנית מגיל 18 ומעלה.

עם זאת, במקרים חריגים ניתן להעביר בקשה לאישור הועדה הפדגוגית של בית הספר כדי להצטרף לקורס בגיל מוקדם יותר. הקורסים מומלצים בגלל היתרונות המעשיים שלהם ובגלל הסיוע העתידי בהשתלבות בתעשיית המוזיקה בארץ.