יום שישי, 18 בנובמבר 2016

הכנה למבחן GMAT



מבחן הGMAT הינו מבחן הנדרש לשם קבלה ללימודי תואר שני במנהל עסקים
בין אם ברצונכם ללמוד בארץ או בחו"ל, רוב האוניברסיטאות והמכללות דורשות ציון מבחן GMAT כתנאי לקבלה ללימודי תואר שני במנהל עסקים. מבחן הGMAT נלקח באנגלית, ומורכב רובו משאלות רבות בחירה. המבחן כולל ארבעה חלקים- כתיבה אנליטית, הסקה משולבת, חלק כמותי וחלק מילולי. 

כיצד ניתן לבצע הכנה למבחן GMAT ומה היתרונות של כל שיטה
·         לגשת ללא הכנה לGMAT: בחינת הGMAT נועדה בכדי לבחון את יכול ההסקה המתמטית והמילולית של הנבחן וכן בכדי להעריך את יכולת ההתבטאות שלו. הנחת היסוד בכתיבת המבחן הינה שמיומנויות אלה נרכשות עם השנים בזמן הלימודים בבית הספר היסודי, התיכון ובאוניברסיטה, ולכן הנבחן אינו זקוק להכנה למבחן GMAT וניתן לגשת אליו ללא תרגול מוקדם. למרות האמור, בדומה לפסיכומטרי, הוכח שכל הכנה למבחן GMAT מסייעת בהוצאת ציון טוב יותר




·         למידה עצמאית: ניתן לרכוש חוברות להכנה למבחן GMAT או להיעזר בחומרים האינטרנטיים הקיימים בנושא בכדי ללמוד באופן עצמאי למבחן. דרך זו מתאימה בייחוד לאלו אשר בעלי משמעת עצמית גבוהה וכן ראיה ביקורתית.

·         קורס הכנה למבחן GMAT: חברות רבות מציעות קורס הכנה למבחן GMAT אשר נועד בכדי לתת לנבחנים להתנסות במבחן מראש, לעבוד עמם על הדגשים של כל חלק מהבחינה ולתת להם ביקורת בונה בכדי שיוכלו לחזק את נקודות החולשה שלהם. קורסי הכנה הוכיחו את עצמם כמועילים, ואנשים רבים בוחרים בדרך זו כהכנה למבחן GMAT

הכנה למבחן GMAT בצורה נכונה משפרת משמעותית את סיכויי הקבלה שלכם
הכנה למבחן GMAT חשובה להצלחתכם במבחן, וככל שההצלחה גדולה יותר כך גם עולים סיכויי הנבחן להתקבל לתואר שני במנהל עסקים בכל מוסד לימודים שיבחר, בארץ או בחו"ל.