יום שישי, 18 בנובמבר 2016

הבדלים בין ניקיון בתים רגיל ומקצועי



ניקיון בתים רגיל מבוצע על ידי בעלי הבית ואנשים פרטיים, בעוד ניקיון מקצועי מבוצע על ידי צוות מנוסה ואמין. ההבדלים בין סוגי הניקיון גדולים מכפי שנהוג לחשוב והם עשויים לבוא לידי ביטוי בשורה ארוכה של פרמטרים. כדאי להכיר את ההבדלים הללו עוד לפני שמזמינים שירותי ניקיון, גם כדי לחסוך בהוצאות מיותרות וגם על מנת להבטיח את רמת הביצוע הגבוהה ביותר.
 
ההבדל הבולט בין שירות מקצועי לבין ניקיון בתים עצמאי הוא במחיר. כל אחד מאתנו יכול מטבע הדברים לנקות את הבית באופן עצמאי ובעלות של כמה עשרות שקלים בלבד. ההוצאה היחידה בניקיון עצמאי של הבית היא על רכישת חומרי הניקיון, והיא רלוונטית רק אחת למספר חודשים. לעומת זאת, שירות מקצועי של ניקיון בתים עולה כמה מאות שקלים והוא מחייב הוצאה לא מבוטלת בדירות גדולות.



למה כדאי לשאת בהוצאות על ניקיון בתים מקצועי?
מצד שני, יש גם הבדל ברמת הביצוע של ניקיון עצמאי מול שירות מקצועי. שירות ניקיון בתים מקצועי מבוצע על ידי צוות שמתמחה בכך. הצוות בוחר בקפידה את אמצעי הניקיון, את שיטת הניקיון ואת המכשירים. הצוות גם יכול להוסיף לניקיון הדברה של המבנה, טיפול בנזקי הצפה, ליטוש והברקת מרצפות ועוד. כל השירותים הללו הם לא חלק מהניקיון העצמאי של הבית והם מייצגים את הערך המוסף של החברה המקצועית.

מהאמור לעיל קל להבין מדוע למעשה עדיף לשאת בהוצאות על ניקיון בתים מקצועי. למרות הוצאה בטווח הקצר, מדובר על השקעה משתלמת לטווח הארוך. הניקיון המקצועי משפר את איכות החיים ועוזר לשמור על ערך הנכס. הוא מתאים לכל סוגי הדירות ואפשר לשלב אותו גם בבתים צמודי קרקע.