יום שישי, 18 בנובמבר 2016

היתרונות של בריכת פיברגלס לבית ולחצר



בריכת פיברגלס יכולה להעלות את ערך הנכס ולנצל היטב את המקום הפנוי בחצר. הבריכה משפרת את איכות החיים והיא מתאימה להורים עם ילדים בטווח רחב של גילאים. 

הבריכה גם מומלצת עבור מבוגרים ובני גיל הזהב, שרוצים ליהנות ממקום שבו יוכלו לבצע פעילות גופנית בריאה. בנוסף, לבריכה שמיוצרת מחומר גלם עמיד כמו פיברגלס יש יתרונות שאי אפשר למצוא בבריכות אחרות.

עמידות והתקנה של בריכת פיברגלס מול בריכת בטון
העמידות הממוצעת של בריכת פיברגלס היא נכון להיום 30 שנה. זהו נתון מדהים שעולה בקנה אחד עם הצורך של רוב בעלי הבתים. העמידות של פיברגלס גבוהה פי שתיים בהשוואה לבריכות בטון, היא כוללת חיזוקי מתכת שמעניקים לה גם יציבות והיא נובעת  מהעובדה שאין שום סיכוי לפיצוצים או לתחזוקת שלד.



יתרון נוסף של בריכת פיברגלס הוא התקנה מהירה. את הבריכה ניתן להתקין בתוך ימים בודדים גם בדירות קיימות וגם בבתים חדשים. העלות של התקנת בריכת פיברגלס מגלמת בתוכה את ההכנה במפעל, ההובלה וכמובן ההתקנה עצמה לרבות המשאבות, החיבורים לתשתית המים והחשמל, התקנת משטח הדריכה הבטיחות ומילוי המים. לצורך השוואה, בריכה מבטון יכולה להיות מוכנה רק תוך מינימום של 3 חודשים.
גמישות בגודל ובצורה

אפשר לעצב בריכת פיברגלס בהתאמה אישית לצרכים של הלקוח. הגמישות בגודל ובצורה הופכים את הבריכה לפתרון האופטימאלי עבור בעלי בתים. ניתן לבצע עיצוב בהזמנה אישית של הלקוח, או לבחור את הגודל והמידות של הבריכה מתוך קטלוג קיים.

מלבד האמור לעיל, בריכת פיברגלס מגיעה כמובן עם אחריות. הבריכה מתאימה למזג האוויר הישראלי ואין צורך במאמץ מיוחד כדי לשמור עליה מבריקה, נקייה וזמינה לכל סוג של פעילות.