יום שלישי, 2 באוגוסט 2016

ספסלי עץ



אנו יכולים להשתמש בספסלי עץ למגוון רחב של מטרות
אנו יכולים לעשות שימוש בספסלי עץ ליצירת פינות ישיבה נוחות בבית, לעיצוב החצר והגינה שלנו או למנוחה קצרה ברחוב. כיום ספסלי עץ מגיעים במגוון רחב ביותר של סוגים, אשר כל אחד נבדל מהשני בסוג העץ בו עושים שימוש, בעיבוד שהוא עובר, בצבעו, בעיצובו ועוד, כך שניתן להתאים ספסל עץ לכל מטרה ולכל מקום.
אז במה נבדלים סוגי ספסלי העץ השונים זה מזה?
·         סוג העץ: ספסלי עץ מגיעים במגוון רחב ביותר של סוגי עצים, אשר משפיעים על הנוחות שלהם, על המראה הסופי שלהם וכן על השימוש אשר ניתן לבצע בהם, היות ולא כל סוג עץ מתאים לשימוש חיצוני ולא כל סוג עץ עמיד באותה רמה. כמו כן, סוג העץ משפיע על קשיחות הספסל ועל נוחות הישיבה עליו, וכאשר אנו בוחרים ספסלי עץ לבית או לגינה, עלינו לקחת בחשבון את המשתנים הללו ולבחור את סוג העץ אשר ישרת אותנו לפי צרכינו.
·        
עיצוב הספסל:
ספסלי עץ מודרניים אינם כמו ספסלי העץ שכולנו מכירים מהרחוב, אשר הינם ספסלי עץ פשוטים ולא ייחודיים. כיום אנו יכולים למצוא ספסלי עץ בשלל עיצובים- גליים, ישרים, מעוגלים, בעלי פיתוחים ועוד. הגיוון הרב בסגנונות העיצוב של ספסלי עץ מאפשר לנו להתאים ספסלים מסוג זה לכל עיצוב שנבחר לגינה או לבית, כך שהם ישדרגו את החלל בו הם יוצבו וישתלבו בו היטב מבחינה עיצובית.
·         תוספות: ספסלי עץ מגיעים כיום עם תוספות אשר נועדו להקנות להם נוחות רבה יותר. תוספות אלו יכולות להיות כריות וריפודים, מקום לכוסות, מקומות אכסון נסתרים ועוד, והן מאפשרות לנו ליהנות אף יותר מהספסל, אשר כבר אינו משמש אותנו כסתם רהיט עיצובי, אלא יוצר עבורנו פינת ישיבה נוחה, מעוצבת ופרקטית.