יום רביעי, 10 באוגוסט 2016

אנגל אינווסט



מי אנחנו?
אנגל אינווסט היא חברת ייזום וניהול פרויקטים נדל"ניים שמומחית בניהול פרויקטי תמ"א 38 ופינוי בינוי. לחברה ניסיון של מעל ל-30 שנה בתחומי ההתחדשות העירונית. החברה עובדת ברחבי הארץ ויצרה כבר עשרות פרויקטים בתחום זה. חברת אנגל אינווסט מעסיקה את אנשי המקצוע המובילים בשוק, שיאפשרו לכם לזכות בבניין מחודש עם איכות חיים שלא הכרתם.

מה אנחנו מציעים במסגרת פרויקטים של התחדשות עירונית?
חברתנו מציעה עבורכם את כל מה שאתם צריכים כדי לבצע את פרויקט ההתחדשות, בין אם מדובר בתמ"א 38 או בפינוי בינוי. מדובר בפרויקטים מורכבים ביותר שמצריכים ניהול ושיתוף פעולה בין אדריכלים, קבלנים, מהנדסים ובעלי מלאכה שונים. אנגל אינווסט מעסיקה אנשי מקצוע מכל התחומים כל שכל הפעולות הקשורות לחידוש הבניין מתבצעות תחת קורת גג אחת. החברה שלנו מציעה לכם ביצוע פרויקטים של התחדשות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. בפרויקטים שלנו אנו דואגים להעלות את ערך הדירות על ידי חידוש של הפנים והחוץ שלהן בצורה איכותית. במסגרת הפרויקטים אנו דואגים לכך שבכל דירה יהיו מרפסת וממ"ד, וכמובן יוצרים מקומות חנייה חדשים עבור הבניין. הפרויקטים שלנו מחזקים את הבניין שלכם כנגד רעידות אדמה על פי תמ"א 38 ויגרמו לבניין לתפקד כבניין חדש לחלוטין.

שירות ברמה הגבוהה ביותר
אנו מאמינים בכך שזוהי הזכות שלנו ליצור עבורכם את הבניין עליו חלמתם. לכן בחברת אנגל אינווסט אנו דוגלים בשירות שקשוב מאוד לרצונות ולצרכי הדיירים בבניין. אנו נהיה איתכם לאורך כל הדרך של הפרויקט, החל משלב התכנון ועד לשלב הגימורים הסופיים – ונעשה הכל כדי שתהיו מרוצים. החברה יצרה כבר פרויקטים רבים בישראל בהם כל הדיירים היו מרוצים מכל הבחינות. אם אתם רוצים להיות הבאים שזוכים בבניין מדהים, דעו שאנו הבחירה הטובה ביותר.