יום רביעי, 31 באוגוסט 2016

פוליש לרצפה בבתים ישנים



אם אתם גרים בבית ישן והרצפות איבדו את הברק, כדאי לכם לעשות להם פוליש
רצפה היא המשטח שמתלכלך הכי קלות בבית, פשוט כי דורכים עליה כל הזמן. אם אתם גרים בבית ישן ולא משופץ, כנראה שהרצפה שלכם ראתה שנים של לכלוך, ולכן במקרים רבים גם לאחר שטיפה, הרצפה נותרת במראה דהוי וחסר ברק. אם נמאס לכם לנקות את הבית ולהרגיש שהוא לא מספיק נקי כל פעם מחדש רק בגלל שהרצפה כבר עייפה, כדאי לכם לשקול לעשות פוליש לרצפה.




כיצד פוליש מחזיר את הברק לרצפה?
ישנם סוגים שונים של פוליש לרצפה, אבל העיקרון הוא דומה ופשוט. הפוליש מקלף את שכבות הלכלוך, שומן ומשקעים אחרים שהצטברו על הרצפה לאורך השנים ומחזיק לא את המראה הטבעי והזוהר שלה. השיטה הנפוצה ביותר לביצוע פוליש לרצפה הינה באמצעות מכונת פוליש. המכונה הינה מכונה בעלת מברשת מיוחדת המסתובבת במהירות גבוהה מאוד. מהירות החיכוך של המברשת עם הרצפה גורמת לקילוף של שכבות הלכלוך הרבות וליטוש והברקה של הרצפה המקורית. לאחר טיפול בפוליש יקולפו כל שכבות הלכלוך והברק ישוב לריצוף. כך שבפעם הבאה שתשטפו את הרצפה תהיו הרבה יותר מרוצים מרמת הניקיון והברק שלה. ישנה שיטה נוספת המעניקה ברק נוסף לרצפה. לשיטה זו קוראים פוליש קריסטלי. למעשה גם כאן הפוליש לרצפה מבוצע בעזרת מכונת פוליש, אלא שהפעם מחובר צמר פלדה מיוחד למברשת היוצר חום על הרצפה. לאחר מכן ניתן להחדיר חומרים המעניקים ברק קריסטלי לרצפה.

אם החלטתם לבצע פוליש לרצפה וודאו שאתם עושים זאת אצל מקצוענים
ישנן חברות ניקיון רבות בשוק המציעות פוליש לרצפה, חשוב לוודא שהחברה שבחרתם הינה חברה מקצועית עם ניסיון רב והמלצות. כמו כן, אם אתם מבצעים פוליש לרצפה כדאי שתבדקו האם מגיע לכם ניקיון יסודי לבית באותה הזדמנות ובאותו המחיר.