יום רביעי, 31 באוגוסט 2016

קראוון להשכרה



טיול בקראוון יכול פעמים רבים להתברר כטיול המושלם, מהרבה מאוד בחינות. קראוון מאפשר לשלב בין ביתיות לטבע הפתוח. מרגע שהחננו את הקראוון בחניון או במרכזו של חיק הטבע, הטבע נמצא ממש במרחק נגיעה, רק צריך לפתוח את הדלת ואנחנו באמצע המדבר, או ליד האגם, או בתוך יער. אפשר לשמוע לעיתים את קולותיהם של חיות הבר, להסתכל שעות על הנוף שלפעמים מתגלה כעוצר נשימה מרוב יופיו. בנוסף, קראוון הוא יופי של בילוי קבוצתי. אין לתאר כמה חוויה של טיול באמצעות קראוון להשכרה יכולה לגבש קבוצת אנשים. כל חברי הקבוצה יכולים ליהנות ולחוות את הטיול בצורה הטובה ביותר יחדיו.




כיצד לתפעל את הקראוון
קראוון איננו רכב משפחתי רגיל כמו הרכב שבו אנחנו רגילים לנהוג לעבודה. מרגע שהקראוון מתווסף לרכב באמצעות וו הגרירה שמאחור, או כאשר אנחנו נוהגים ברכב קראוון, יש לתת מספר דגשים חשובים לנהיגה. התפעול של קראוון להשכרה בכלל אינו מסובך. אתם יכולים לשאול כל שאלה את נציגי חברת ההשכרה שישמחו לענות ולעזור לכם. באופן כללי, נהיגת קראוון להשכרה היא נהיגה בטוחה אם שומרים על כללי זהירות חשובים ומתחשבים בגודל של כלי הרכב. הדגשים החשובים:
·         אין לנהוג בקראוון במהירות גבוהה מ90 קמ"ש
·         יש לקחת בחשבון מרחק בלימה גדול יחסית
·         בפניות יש לבצע סיבובים גדולים תוך התחשבות בגודל כלי הרכב
·         בעליות ומורדות נוהגים בהילוך נמוך 

חניוני קראוונים
בעוד שבאירופה ובצפון אמריקה חניוני הקראוונים נמצאים כבר שנים רבות, כעת גם בישראל ישנה מגמה של פתיחת חניונים. קראוון להשכרה מומלץ להחנות בחניון יעודי שיספק חשמל ומים. אחרת עלינו להוסיף גנרטור שישמש אותנו בלילות. הגנרטור יעלה כסף, אם כי גם חנייה בחניון אינה חינמית לרוב.