יום שבת, 3 במאי 2014

רופא שיניים



קריטריונים לבחירת רופא שיניים
אנשים רבים חוששים מרופאי שיניים ורבים אחרים מתלבטים רבות לגבי רופא שיניים שיתאים להם. אחרים מתלבטים בין רפואת שיניים ציבורית לרופא פרטי ולרבים יש בלבול גדול בתחום זה. על מנת לעזור לכם בבחירת רופא שיניים טוב שיתאים לצרכים שלכם ריכזנו כאן כמה קריטריונים חשובים שיעזרו לכם לעשות זאת.
אחד הדברים החשובים בבחירת רופא שיניים היא לקבל עליו המלצות ממי שכבר עבר אצלו טיפול, אבל יש להתייחס להמלצות אלה באופן מושכל ולהבין כי לא כל רופא מטפל בכל בעייה ויכול להיות שהממליץ שלכם עבר טיפול בתחום אחד בעוד שאתם זקוקים לטיפול בתחום אחר. לכן חשוב לשאול מה היה הטיפול ובמה מתמחה רופא השיניים המומלץ.
להל"ן כמה קריטריונים לבחירת רופא שיניים טוב:
·         על הרופא להיות אדיב וסבלני שיפיג את החששות שלכם מהטיפולים.
·         עדיף למצוא רופא שיניים שמעודכן בכל טכניקות העבודה החדישות ביותר, אחד שמלמד או שממשיך ללמוד וכדומה.
·         עליו להשתייך להסתדרות לרפואת שיניים ועליו להקפיד על תקנות משרד הבריאות
·         עליו לעבוד עם סייעת ושיננית מנוסות ואדיבות
·         רופא שיניים טוב יסייע לכם במניעת בעיות שיניים על יד הדרכה והכוונה נכונה וגילוי מוקדם של בעיות שמתחילות לצוץ בחניכיים, בשיניים וכדומה.
·         על הציוד במרפאה להיות מודרני ועדכני וכך לגבי כלי העבודה וכדומה. כיום נעזרים רופאי השיניים במחשוב לצרכי צילום ועבודות נוספות ויש לברר כי הם מצוידים בכך.
·         רופא שיניים טוב עושה שימוש בחומרים חדישים וכיום המגמה היא להמנע מחומרים מתכתיים בכלל.
·         רופא שיניים טוב ידע להפנות אתכם לרופאים מומחים בשעת הצורך ולא ייתן לכם את ההרגשה כי הוא כל יכול בתחום זה המפוצל לתתי תחומים שונים רבים.