יום שישי, 16 במאי 2014

מנילה פיליפינים



מנילה פיליפינים – אטרקציות בעיר הבירה
מנילה פיליפינים היא עיר הבירה של מדינת האיים המרהיבה שבמזרח הרחוק. מנילה פיליפינים היא העיר הגדולה במדינה והיא שוכנת באי לוזון שבצפון המדינה. מנילה היא עיר שנתפסת בעיני רבים מן המטיילים כעיר מעבר לאיים ולמקומות הטיול האחרים במדינה, אבל למעשה העיר עצמה שוקקת חיים ומלאת אטרקציות מרהיבות. מנילה פיליפינים היא עיר המשלבת בין ישן לחדש בין מודרני למסורתי בצורה מאד מיוחדת ולא כדאי לפספס את העיר המיוחדת הזו כאשר אתם מטיילים במזרח.

אטרקציות במנילה
המקומות המעניינים במנילה כוללים בין היתר את פארק ריזאל המפורסם הממוקם במרכז העיר והמאפשר מנוחה מן המולה של העיר. העיר העתיקה שהיתה בעבר מוקפת בחומת מגן כבר כמעט ואיננה עוד בגלל ההפצצות שהופצצה מנילה בזמן מלחמת העולם השנייה על ידי היפנים. אבל נשארו באיזור זה כמה מבנים עתיקים לרבות כנסיית סן אוגוסטין והקתדרלה של מנילה פיליפינים. שרידי העיר העתיקה נמצאים מדרום לפארק ריזאל. בסמוך לעיר העתיקה ניתן לבקר ברובע הסיני שבעיר ההומה אדם המוכנה בפשטות: צ'יינה טאון. הרובע שוכן בשכונת סנטה קרוז ויש בו שוק מרהיב, חנויות והרבה מסעדות סיניות עממיות.
מנילה פיליפינים ידוע בשווקיה הססגוניים ויש בה שוק פשפשים גדול ומלא בכל טוב והוא ממוקם בשכונת באקלאראן בסמוך לכנסייה. שוק נוסף הוא הסנטרל מרקט והוא מציע מגוון רחב של תיקים, בגדים, נעליים וכיוצא באלה.
כדי להתנהל במנילה מומלץ להשתמש בג'יפני ש/הוא אמצעי התחבורה הרווח בעיר או להשתמש ברשת האוטובוסים המקומית וגם מוניות הן דרך טובה לנסוע בעיר.
מנילה פיליפינים היא מרכז תיירים גדול שבו ניתן לקבל מידע אודות כל הנעשה בעיר ובחלקים האחרים של המדינה לרבות רכישת כרטיסי נסיעה בכל אמצעי התחבורה ולכל איי הפיליפינים.