יום שני, 12 במאי 2014

אתר מיסטיקנים אונליין



מודעות ושיפור עצמי און ליין

נומרולוגיה היא אחד הכלים הטובים ביותר לשיפור עצמי, לצמיחה והעצמה. לא כולם יודעים אבל באמצעות מילה אחת תמיד אפשר לשנות את מסלול החיים. יכול להיות שלחלק זה יישמע נכון ולחלק אחר פחות, אבל בהחלט כדאי להבין את משמעות הנומרולוגיה בחיים. באמצעות אתר מיסטיקנים אונליין ניתן לקבל ייעוץ נומרולוגי ומדובר בהתחלה מעולה לשינוי מהותי בחיים. אין צורך לקבוע פגישה עם נומרולוג, אלא יצירת קשר טלפוני מכל מקום ובכל זמן בהחלט יכולה להיות קפיצת המדרגה הנדרשת לכל אחד.


באמצעות מיסטיקנים און ליין מגלים את הפוטנציאל

המיסטיקה מאז ומעולם האמינה בפוטנציאל האנושי, שכן מדובר במנוע רב עוצמה המכיל אמונה, רוחניות ואנרגיות בתדרים שונים, מה שנותן לו את כל הפוטנציאל למימוש, להגשמה ומיצוי אישי. באמצעות הנומרולוגיה ניתן לראות באישיות כמקור להתפתחות תודעתית ורגשית. הנומרולוגיה עם תוספות של כלים קבליים יכולה לגלות את נקודות האור ובאמצעות אותיות ומספרים להגשים את החלומות ולפענח את סודות הקיום, לכוון למקומות הנכונים ולשמור על מצב רוחני בעל קיבולת בלתי מוגבלת.




לכל אדם מפה שצריך להכין

על פי הנומרולוגיה, לכל אחד ואחת צריכה להיות מפה שתכיל מספר נתונים חשובים והכרחיים כדי שאפשר יהיה להתחיל בטיפול ובייעוץ. הנתונים שצריכים להיות במפה יתבססו על תאריך הלידה הלועזי, על השם הפרטי ושם המשפחה, שם האמא הראשון בעברית ואם יש אז תאריך לידת בן או בת הזוג. במפה שתיפתח על פי הנתונים הללו יכול האדם לגלות דברים מדהימים על עצמו. מצד אחד יש את האפשרות למצוא חיזוקים חיוביים משמעותיים ביותר על מעשים ומצב נוכחי בכלל ומצד שני ניתן גם להבין שישנם לא מעט דברים שדורשים שינוי ואותם חייבים להפנים כשיעור ולקח לחיים.


מרחק טלפון להגשמה עצמית

הנומרולוגיה עוסקת בכתוב. מילים ומספרים מהווים את הבסיס להוויה האנושית בכלל ולאדם היהודית בפרט, מאחר ומדובר בקבלה יהודית, תורת הנסתר העוסקת באותיות העבריות. אתר מיסטיקניםאונליין מאפשר הכנת מפות על פי הנתונים המדוברים ובאמצעות הטלפון ניתן לממש פוטנציאל.