יום שני, 19 במאי 2014

הורוסקופ


האם הורוסקופ מספק תחזית מדויקת?

לא פעם, אנו מוצאים את עצמנו תוהים, האם הורוסקופ שניתן לנו, הוא אכן מדויק, וקובע נתיב אפשרי אחד לחיינו. הדבר לא פעם נראה לנו משמעותי, שכן אם פתחתם את מדור ההורוסקופ בעיתון - נראה שיש שם מעין הוראות מעורפלות, באשר למצב של כל מזל ומזל לאורך השבוע, החודש או השנה. כמובן שהדבר אולי נראה מעורפל וכללי, כשמדובר על תחזית אסטרולוגית כללית לכל המזלות. אולם, כשמדובר על הורוסקופ אישי שניתן במיוחד לכם - אתם תוכלו לקבל תוצאות מדויקות יותר.

 

שמים לב לכל ההשפעות

הורוסקופ אישי משמעותו בחינת הכיוונים והכוחות שישפיעו על העתיד שלכם, תוך הסתמכות על מפת הלידה שלכם - זהו מצב הכוכבים ברגע הלידה. כעת אפשר לשים לב לא רק למזל שלכם - אלא גם להשפעות של כל אחד מגרמי השמיים עליהם מרגע לידתכם. כך, כשבוחנים גם את מפת הכוכבים הנוכחית או העתידית בכל נקודת זמן - אפשר להבין יותר לעומק את המשמעות המורכבת של החיים, וכך גם אפשר לספק לכם פרשנות הרבה ויתר מדויקת וטובה.
חשבו מאד לציין כי הורוסקופ לא מצביע בהכרח על דרך חיים אחת. מה הוא כן יכול להראות לנו? הוא מראה לנו איזה כוחות פועלים על חיינו - הוא יכול למשל להראות לנו, האם צפויה לנו תקופה שבה נצטרך להשקיע לא מעט בזוגיות שלנו כי יהיו בה אתגרים. האם זה אומר שהיא תתפרק? ממש לא - אלא שבעזרת הורוסקופ אנו מבינים שצפוי לנו אתגר, ונדע להשקיע בזוגיות שלנו היטב בכדי לשמור עליה. כך בעצם, הכל פתוח - ואנו רק מכינים את עצמנו היטב לעתיד.


לקבל את כל הכלים

הורוסקופ אם כן, הוא כלי עזר חשוב מאד, שכן הוא זה שמאפשר לנו להבין את חיינו בצורה טובה יותר, ואף להיערך אליהם בהתאם.