יום רביעי, 21 במאי 2014

נושאים בולטים במוקד שירות הלקוחות של אורנג



מוקד שירות הלקוחות של אורנג פעיל לטובת לקוחות חברת הסלולר וקהל יעד המתעניין במגוון שירותי תקשורת. הנושא העיקרי לגביו ניתן לקבל מידע דרך המוקד הוא מצב החשבונית החודשית. כמו כן, ניתן ליצור קשר עם נציגי המוקד על מנת לברר את מצב החשבון הקיים, לשלם בגין חיובים או לבצע התאמות במסלול ובתנאים. בנוסף, פנייה לנציג שירות עוזרת בתיאום והכנת המכשיר לקראת נסיעה לחו"ל. נציגי החברה רשאים לעדכן פרטים בזמן אמת ולספק מידע לצורך תפעול תקלות במכשיר.
פעולות נוספות הזמינות עבור לקוחות אורנג הן בדיקת סטטוס מכשיר בתיקון, עדכון חבילות גלישה, העברת חשבונית לדואר אלקטרוני, קבלת הסבר על החשבונית החודשית ועוד. מטרת המוקד היא להציע ללקוחות מקסימום מידע במינימום זמן ומאמץ. מוקדי שירות לקוחות הם חלק בלתי נפרד מהתמיכה הניתנת ללקוחות כל חברות הסלולר.

מדוע יש צורך במענה אנושי?
מוקד שירות הלקוחות של אורנג לא מאוייש במשך 24 שעות ביממה ומלבד דיווח על גניבה או תקלות טכניות יש להמתין לשעות הפעילות הקבועות על ידי החברה. אף על פי כן, רצוי לדעת מתי לחייג אל מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של אורנג, מתי להסתפק בשירותי התמיכה באתר האינטרנט ומתי להגיע אל הסניפים באופן פיזי. הצורך במענה אנושי מתעורר בעיקר במהלך תפעול המכשיר, או כאשר לקוח מעוניין לעדכן פרטים באופן מיידי ומבלי להמתין. בנוסף, יש שורה ארוכה של שאלות מיוחדות אותן ניתן להפנות אך ורק אל נציג אנושי.
בסופו של דבר, כל לקוח בוחר להשתמש בצורה שונה במוקדי שירות לקוחות. מהבחינה הזו אין הבדל בין מוקד שירות הלקוחות של אורנג לבין מוקדי שירות אחרים. הדגש העיקרי צריך להיות על סבלנות, אדיבות ואמינות.