יום חמישי, 29 במאי 2014

טיולי משפחות לספרד עם בני נוער



במקרים רבים, ניתן למצוא לא מעט טיפים ומדריכים שיסבירו לכם איך טיול משפחות לספרד יכול להיות חוויה נהדרת עם הילדים שלכם. אין ספק שספרד היא מדינה נהדרת לילדים, אך לרוב הכוונה היא לילדים בין גילאי 6 ל14. השאלה היא כמובן, אך אתם יכולים לתכנן טיול משפחות לספרד, במידה והילדים שלכם הם כבר בני נוער - וברור שטיול בספרד עם בני 16-18, יהיה שונה למדי מטיול עם בני 6-8. אם כך, על מה מקפידים כשיוצאים עם בני הנוער לטיול?

כמה טיפים לעבור את הטיול בשלום
כדאי לזכור תמיד, שכאשר מתכננים טיול משפחות לספרד עם בני נוער, אפשר שהם עצמם ירצו לצאת  לזמן חופשי בעצמם. אם אתם יודעים שהם אחראיים - לא צריך להתנגד לרעיון, בטח לא אם יש להם טלפון סלולרי שמאפשר להם להוציא שיחות אליכם או למלון. בערים גדולות כמו מדריד, בני הנוער יכולים ליהנות ממוזיאונים שפתוחים בחינם עבורם, ומשטחי פארק ענקיים, ומשפע של אטרקציות ומופעי רחוב והדבר בהחלט קורץ להם.



כבדרך אגב, כדאי גם לציין כי טיולי משפחות לספרד יכול להיות מהנה מאד עם בני הנוער שלכם, במידה ויוצאת יותר ממשפחה אחת. ברגע שאתם מצוותים לבנים ולבנות שלכם עוד אנשים בגילם - בין אם הם מכירים אותם ובין אם לא, הם יהיו הרבה יותר נינוחים, ואתם תשימו לב לפתע איך הם גם ייהנו הרבה יותר מהתארים שיש למדינה הנהדרת הזו להציע לכם.

ועוד כמה אתרים לסיכום
אם אתם מחפשים כמה אתרים עבור טיול משפחות לספרד שבני נוער אוהבים במיוחד - מומלץ בחום ללכת איתם לאתרים שידברו אליהם. יש פארקים אתגריים שמציעים אטרקציות לגילאים מבוגרים יותר שהם בהחלט יאהבו. יש לא מעט מופעים מיוחדים שבהחלט יכולים להתאים להם, ויש כמובן מוזיאונים שמתאימים לבני נוער ומבוגרים, בעיקר במרכז ברצלונה.