יום ראשון, 20 באפריל 2014

טיול מאורגן לפרו



מגלים את דרום אמריקה עם טיול מאורגן לפרו
הרפובליקה של פרו מייצגת בצורה נאמנה למדי את האופי, התרבות והתכונות של יבשת דרום אמריקה. פרו נמצאת לחופו של האוקיינוס השקט ואפשר להגיע אליה בין היתר דרך הגבולות עם צ'ילה, בוליביה, ברזיל, קולומביה ואקוודור. 

מלבד חיילים משוחררים וצעירים הנוסעים לפרו על מנת לנקות את הראש ולבלות באחד מבין אתרי הטבע המפוזרים במדינה, יש ביקוש גבוה גם עבור טיול מאורגן לפרו בקרב משפחות. הסיבה לכך היא הייחודיות של פרו והמחירים הנוחים שהופכים אותה ליעד אטרקטיבי ומומלץ.

פרטים חשובים על פרו
מי שרוצה לגלות את דרום אמריקה עם טיול מאורגן לפרו חייב להכין את שיעורי הבית. מבחינה פורמלית, השפה בפרו היא ספרדית ועיר הבירה המוכרת היא לימה. המשטר בפרו הוא כאמור רפובליקה אולם מבחינת תיירים אין לכך משמעות גדולה. ראש המדינה של פרו הוא נשיא, היא משתרעת על פני שטח של מעל מיליון קמ"ר והיא נמצאת במקום ה-20 בעולם מבחינת שטח. נתונים אלו מצביעים על החיוניות של טיול מאורגן לפרו ועל האופן בו הוא מאפשר לנצל את הזמן של החופשה היטב. במילים אחרות, עדיף להגיע למדינה במסגרת טיול מאורגן מאשר לבזבז משאבים על טיול עצמאי. 



האוכלוסיה בפרו עומדת על כמעט 30 מיליון נפש ודירוג העולמי של התמ"ג הוא 40. זהו דירוג סביר ביחס למדינות אחרות בדרום אמריקה, ובעיקר בהשוואה למדינות עולם שלישי. תיירים המגיעים אל טיול מאורגן לפרו מופתעים לגלות מדינה מערבית, עם המון חנויות ואפשרויות בילוי. המטבע המקומי בפרו נקרא סול, הקידומת הבינלאומית היא 51 ואפשר להתרגל להווי המקומי במהירות. מומלץ להגיע אל טיול מאורגן לפרו בחודשי האביב והסתיו, לבד או עם הילדים.