יום שישי, 25 באפריל 2014

שמלות ערב



למה שמים לב בבחירת שמלות ערב?
אין דבר מהנה יותר, מאשר רכישה של שמלות ערב. נכון שרכישה של כל בגד יכולה להיות חוויה בפני עצמה, אבל אין ספק כי שמלת הערב מייצגת משהו אחר. אנו לובשות תמיד שמלות ערב לקראת אירועים חגיגיים ומיוחדים - חתונות, ימי הולדת, בר מצווה ובת מצווה, ועוד אירועים מיוחדים ולעתים אף יוקרתיים. ראוי שלכל אישה יהיו כמובן מספר שמלות שונות עבור אירועים מיוחדים. מכאן כמובן, עולה השאלה, איך כל אחת ואחת מאתנו, תוכל לבחור את שמלת הערב שתתאים לה, ועל מה חשוב לשים את הדגש?

הדברים החשובים ביותר
ראשית, בבואכן לבחור שמלות ערב, כדאי תמיד להתמקד קודם כל בבד שממנו מכינים את השמלה. זכרו ששמלת ערב היא לא כמו חולצת טריקו או מכנס ג'ינס. מדובר על שמלה שחייבת להיות מורכבת מהבדים האיכותיים ביותר שיש, והן צריכות להיראות מושלמות לכל אירוע שבו אתן תלבשו אותן. אפשר לבחור כיום בדים שונים כמו שיפון, משי, וכן בדים נוספים אשר לרוב משלבים ביניהם. הדבר מבטיח עמידות גבוהה מאד לשמלות שלכן - וכמובן גם מגע נעים.



זכרו שתמיד כדאי לבחור שמלות ערב אשר גם ישבו עליכן בגזרה נוחה במיוחד, ויוכלו להבליט את מה שצריך להבליט, ויחמיאו לכן תמיד. ניתן לבחור כמובן בין שמלות קצרות וארוכות, שמלות צנועות יותר או חשופות יותר, וכיו"ב. כל אחת צריכה לבחור את השמלה, שבתוכה היא תרגיש בנוח.
לסיום, חשוב מאד לבחור שמלות ערב גם לפי הצבע שלהן. רוב שמלות הערב מגיעות בצבא אחד, או בגוון אחיד יחסית עם מספר צבעים שונים. הדבר צריך כמובן להתאים לכל אישה באופן אישי.

כמה שמלות כדאי לרכוש?
תלוי בכמות האירועים שאליהן אתן מוזמנות. לרוב, רצוי שתהיה יותר משמלת ערב אחת בארון. שתי שמלות ערב מהוות את הכמות המינימלית, וכמובן שאפשר לבחור גם מעבר לכך.