יום שישי, 25 באפריל 2014

טיול מאורגן לארגנטינה



טיול מאורגן לארגנטינה בדגש על קולינריה
רבים מזמינים טיול מאורגן לארגנטינה על מנת לטעום מהמטבח המקומי. ארגנטינה מזוהה עם מאכלים שהתפתחו באופן נפרד ממטבחים אחרים באמריקה הלטינית, וזאת בעיקר בשל השפעות חזקות של ההגירה אל המדינה מספרד, איטליה, בריטניה וצרפת. המשמעות היא הפיכת המטבח הארגנטינאי המסורתי להתאמה דרום אמריקאית דווקא של בישול ים תיכוני. אך בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא חייבים להגיע עם רקע מקצועי לארגנטינה על מנת להתרשם מהשילוב הייחודי.

טיול מאורגן מציע חשיפה אל מאכלים ארגנטינאיים טיפוסייים מסוגים שונים. אפשר להזמין את הטיול ולהתמקד בארוחות הבוקר הכוללות מאטה עם עוגיית שומן, כריך מלחם לבן ועוד, אך ההמלצה היא לעבור ישר לבשרים. המטבח הארגנטינאי מבוסס רובו ככולו על שימוש בבשר בקר בתור חומר גלם. כפי שניתן לראות כבר בימים הראשונים של טיול מאורגן לארגנטינה, המדינה מלאה בשטחי מרעה עבור פרות גדולות. הבשר הנצלה על אש חזקה בארגנטינה נקרא צ'ורסקו ובקבוצה זו נכללים אומצות, אסאדו ועוד.




תוספות, קינוחים ומשקאות לכל תייר
מי שלא אוהב בשר יכול למצוא תפריטים טעימים אחרים במהלך טיול מאורגן לארגנטינה. התוספות והקינוחים של המטבח הארגנטינאי לא פחות מוכרים ומפורסמים, בעיקר למי שאוהב ירקות, סלטים וכמובן ריבת חלב. הריבה מופיעה במגוון עצום של מאכלים וניתן להשיג גם בתור ממרח או סירופ. מעבר לכך, רצוי לציין את הדגש הניתן במהלך טיול מאורגן לארגנטינה על משקאות מקומיים. המשקה המסורתי הוא המאטה ואותו שותים דרך קש הקרוי בומביז'ה. תיירים המגיעים לתקופה קצרה ולא מספיקים להתרגל אל הטעם המר יכולים להוסיף תמצית תפוזים, סוכר או סטיביה.
כפי שניתן לראות, טיול מאורגן לארגנטינה מציע הרבה חוויות חדשות ובראשן המטבח המקומי, העשיר והמגוון.