יום שבת, 26 באפריל 2014

דלתות פנים במבצע



איפה לרכוש דלתות פנים במבצע
למי שמעצב את הבית יודע כי כל אלמנט בבית חייב להיות קשור ומתאים לסגנון העיצוב שנבחר וכך גם לגבי דלתות פנים. דלתות פנים מהוות אלמנט מאד בולט בכל בית ועליהן להיות חלק מהעיצוב המדבר באותה השפה הסגנונית. דלתות פנים מעוצבות יכולות להיות יקרות ולא תמיד יש את התקציב לשם כך. אבל אין מה לדאוג, גם אם אין לכם את התקציב המלא לרכישת דלתות מעוצבות ויקרות אין זו סיבה להתפשר על דלתות סטנדרטיות ופשוטות. ניתן לרכוש דלתות פנים במבצע באופנים ובזמנים שונים.

כך תרכשו דלתות פנים במבצע
דלתות פנים מעוצבות הן לרוב מיובאות מחו"ל ויש אין ספור אתרי אינטרנט של משווקי דלתות פנים. לעיתים קרובות תוכלו להיתקל באתרים אלה כשהם עורכים מבצעים לקראת החגים, לקראת סוף העונה או מכל סיבה אחרת. במצבים אלה תוכלו למצוא דלתות פנים במבצע שיהיו זולות בהרבה מדלתות במחיר המלא שלהן, וברוב המבצעים תוכלו ליהנות מהנחות שבין 25 ל 50 אחוז על מחירה המלא של הדלת.
דלתות פנים במבצע ניתן למצוא גם אצל סוחרים יד שנייה עד כמה שהדבר נשמע מוזר. יש אנשים המעצבים את ביתם מחדש ומוכרים את הדלתות הישנות לסוחרים יד שנייה יחד עם חפצים ורהיטים רבים אחרים. תוכלו למצוא באינטרנט אתרים כאלה, ולמצוא גם שם דלתות פנים במבצע ובמחירים נוחים במיוחד.
איזה דלתות תוכלו למצוא במבצע
למעשה, כל סוגי דלתות הפנים ניתן למצוא במבצע, והדבר תלוי כמובן במגוון שיש לבית המסחר להציע. כיום יש דלתות פנים מעץ, ממתכת, משילוב של עץ וזכוכית או יחד עם מתכת וכדומה. דלתות פנים במבצע מגיעות בגוונים וצבעים שונים, בטקסטורות שונות וניתן להתאים אותן לכל סגנון עיצוב שבחרתם לבית שלכם.