יום שבת, 12 בפברואר 2011

אסטרולוגיה


אסטרולוגיה היא מדע העוסק בגרמי השמיים. לפי המיקום של הכוכבים, הירח והשמש יכולים חכמי האסטרולוגיה לסייע לבני אנוש להתגבר על  קשיים ובעיות בחיים ולכוון את דרכם בעולם הגשמי בדרך הנכונה והרצויה. לפי תורת האסטרולוגיה, לגורמי השמיים יש השפעה על המעשים ועל התכונות של בני האנוש.

אסטרולוגיה - על האסטרולוגיה ועל האסטרולוג

  • אחד מכלי העבודה העיקריים של כל אסטרולוג הוא המפה האסטרולוגית. תורת האסטרולוגיה ממקדת את האדם ובאמצעות המפה האסטרולוגית היא מבהירה לנו מהן נקודות החולשה שבנו ומהן נקודות החוזק. לימוד מעמיק של אסטרולוגיה ושימוש במפה אסטרולוגית מעשיר את חיינו ומסייע לנו במצבים שונים בחיים.  

  • אסטרולוגיה עוסקת בקריאת הכוכבים ובקארמה ובגלגולים קודמים. החיים שלנו הם מסע ממושך, חלקנו כבר היינו בעולם הזה בגלגול קודם וחזרנו אליו כדי לבצע תיקונים הקשורים לגלגול הקודם. מדע האסטרולוגיה מנחה אותנו איך לבצע את התיקונים, במה להשקיע ומתי כדי לחוות חיים מאושרים ומלאים.

  • אסטרולוגיה יכולה להדריך אותנו איך לפתור תיקונים מהעולם הקודם בלי להיתקע בהם שוב ושוב. התיקונים הם מושג בשפת האסטרולוגיה המסביר למה עלינו לחוות קשיים ובעיות שונות בעולם הזה. האסטרולוגיה תנחה אותנו איך להתעלות מעליהם ולכוון את נתיב חיינו בדרך הנכונה. באמצעות מדע האסטרולוגיה נלמד להתמודד עם הבעיות ולהתגבר עליהם.
אסטרולוגיה  


אסטרולוגיה - על האסטרולוגיה השימושית

  • אסטרולוגיה שימושית היא מתנה מופלאה שקיבלה האנושות ותפקיד האסטרולוג הוא לקשר בין המתנה לבין האנושות.

  • באמצעות המדע של אסטרולוגיה נוכל לדעת מהו התאריך המתאים לאירועים שונים. כאשר אנו מעוניינים לפתוח עסק חדש, לדוגמה, אנו פונים אל האסטרולוג. אף פעם אין תאריך מושלם, אך אפשר למצוא את התאריך המתקרב ביותר לשלמות.

  • כאשר האסטרולוג בוחר תאריך מתאים לאירוע מסוים הוא מתחשב בכמה פרמטרים. הוא בודק מהם המעברים העתידיים להתרחש בתאריך הנבחר ומה מידת הנזק או ההצלחה שהם עתידים לגרום. פרמטר נוסף הוא מפת הלידה האישית של בעל האירוע. רק כאשר יש התאמה בין המפה האישית ובין המעברים של הכוכבים מבית לבית בזמן האירוע יוכל האסטרולוג להמליץ על התאריך הנבחר כתאריך המתאים ביותר.