יום שני, 14 בפברואר 2011

מתקשרת מומלצת

כל מה שרציתם לדעת על יכולותיה של מתקשרת:

לפני שאנחנו מדברים על יכולות המתקשרת אולי רצוי שנדע קודם מהו תקשור. תקשור הוא קשר באמצעים שונים עם היקום. זה יכול להיות תקשור באמצעות ציור, חלומות, דיבור ועוד. מתקשרת היא למעשה המתווך בניכם ובין היקום במידה ואתם מעוניינים במתווך. יש אנשים שיכולים לתקשר לבד ויש אנשים שזקוקים לעזרה נוספת.

זהו תחום נלמד בו אין שום צורך בסגולות מרפא ייחודיות, כל אחד וכל אחת יכולים ללמוד לתקשר אם הם מעוניינים בכך, אך לא כולם רוצים לעסוק בתחום כמקצוע והם מבקשים את עזרת המתקשרת באופן חד פעמי.


מתקשרת – מתי הוא הזמן הנכון לפנות אליה?

אי אפשר להגדיר באופן מדויק מתי הוא הזמן הנכון לפנות אל מתקשרת. אם אתם חשים תקועים בחייכם ואם יש לכם שאלות קיומיו עליהן אתם רוצים תשובות, אם אתם מעוניינים להבין לאן נתיב חייכם מוביל אתכם, זה זמן מצוין לפנות למתקשרת.

ניתן לראות כי אנשים פונים למתקשרת כאשר הם חשים תקועים בחייהם, כאשר הם לא מצליחים להתנתק משדים ישנים, כאשר הם לא מצליחים להתגבר על אובדן של אדם יקר, כאשר הקריירה שלהם נתקעת, כשהזוגיות קשה, כשיש בעיות עם ילדים וכן הלאה.
מתקשרת היא מתווכת. בתחילה היא רוכשת את אמונכם באמצעים שונים כמו סיפורים אישיים עליכם ועל ילדותכם, לאחר מכן היא מסבירה מי הייתם בגלגול הקודם וכיצד הדבר משפיע עליכם בגלגול הנוכחי ומה עליכם לעשות כדי לשפר את חייכם.
כמובן שיש לקחת הכול בעירבון מוגבל שכן מדובר בתחום פרוץ למדי, עליכם לחוש בנוח עם המתקשרת ולבטוח בה ולכן יש לבחור אותה בקפידה.


כיצד יש לבחור מתקשרת?

אם בעבר התייחסנו למתקשרים כאל אנשים תימהוניים ומוזרים הרי שכיום אנו מתייחסים אליהם אחרת לגמרי. את התחום ניתן ללמוד בבתי הספר לרפואה משלימה ברחבי הארץ ואין ספק כי הוא נחשב כיום לתחום מכובד ורציני.

כאשר אתם פונים לחפש אחר מתקשרת או מתקשר רצוי שתבחנו בראש ובראשונה את המוניטין שלהם. כמו בכל תחום אחר גם כאן המוניטין עושה את שלו. אם אתם לא מכירים אנשים שהלכו למתקשרים תוכלו לבחון את התחום באינטרנט, כיום ישנם מאות אתרים בתחום המיסטיקה ובהם פורומים שונים, ניתן לשאול בפורומים אודות מתקשרים מומלצים.

עניין המחיר הוא עניין רגיש. מדובר כאמור על תחום פרוץ ולכן כל אחד יכול לגבות כמה שהוא רוצה על השירות. עם זאת, מתקשרים נוטים להיזהר ולא להפריז ואתם תמיד תוכלו לערוך השוואת מחירים בניהם.