יום שני, 7 בפברואר 2011

הבורר 4


הכול אודות הבורר 4:

הסדרה הבורר 4 תהיה העונה החדשה של הסדרה הישראלית המצליחה ביותר בשנים האחרונות. מי ידע שכמו שקרה באמריקה עם הסופרנוס, גם בישראל יהיה קהל כל כך גדול לסדרה שכל העיסוק בה יהיה סביב עולם הפשע?

הבורר הוא ברוך אסולין. הוא אבא של נדב העובד סוציאלי אך נדבר לא יודע את זה כי הוא נמסר לאימוץ. כאשר הוא מחליט לחפש אחר הוריו הביולוגים הוא מוצא את הבורר ומתפתחת בניהם מערכת יחסים מעניינת. מצד אחד נדב רחוק אלפי שנות אור מעולם הפשע, מצד שני זו המשפחה שלו. את הבורר משחק משה איבגי ואת נדב משחק יהודה לוי.
 

הבורר 4 – קצת רקע על העונות הקודמות:

בעונה הראשונה מגלה נדב, עובד סוציאלי נעים הליכות, כי אביו הביולוגי הוא לא אחר מהבורר. ראש ארגון פשע בכיר. נדב ואביו מתקרבים ומגלים כי יש לה הרבה מן המשותף, בסופו של דבר נדב מוצא עצמו נסחף מעט אל עולם הפשע של אביו וזאת למרות הוא זר לו לחלוטין.

בעונה השנייה נדב כבר מועמד לרשת את מקומו של הבורר והוא צובר לעצמו שם של כבוד בתוך המשפחה, וזאת למרות מורת רוחם של כמה מהאנשים בסביבתו הקרובה. הוא מתאהב בבחורה ששמה אירנה, נשואה לעבריין כלוא ומכניס את אביו לגור בביתו כדי שזה יוכל להתחמק מאנשים המעוניינים לרצוח אותו. בעונה זו מחליט הבורר כי נדב יהיה המוח שלו בעסקים וזה תופס לו מקום של כבוד במשפחה.

בעונה השלישית נכנס גם שוטר לתמונה והוא זה שמקבל את הפיקוד על תפיסתו של נדב. נדב בורח מהחוק והעלילה מתפתלת לכל אורכה. צפוי כי הבורר 4 תבהיר מעט דברים, או תסבך אותם מעט יותר.

למה הבורר 4 מומלצת כל כך?

העונה של הבורר 4 היא רק המשך לסדרה מעולה שכבר נמצאת על המסך שלנו משנת 2007. מדובר על תוכנית בה אין רגע דל וכל עלילה מתפתחת לכמה עלילות נוספות.

הדמויות בסדרה מגוונות ומורכבות במיוחד והתוכנית יכולה לדבר לקהל רחב במיוחד בשל כך. לא מדובר על סדרה שהיא המצאה בלבד, מדובר על עולם הפשע האמיתי ממש כמו שהראו אותו בסדרות אחרות, רק שכאן מדובר על עולם הפשע של ישראל, נושא בו לא העזו לגעת עד היום.

צוות השחקנים של הסדרה מרשים וכולל את שלומי קוריאט, יהודה לוי, נטע גרטי, עדי גילת, אורי גבריאל, משה איבגי, אניה בוקשטיין, שלום מיכאלשווילי, ציון ברוך, אסי ישראלוף, מירב פלדמן ועוד.