יום ראשון, 27 בפברואר 2011

צימרים לזוגות

הרבה אנשים טועים לחשוב שצימרים הם דבר מובן מאליו, הם חושבים שכל מי ששוכר צימר בצפון עושה זאת כדי להתבודד עם בן או בת הזוג שלו והוא טועה. צימרים לזוגות הם דבר אותו יש לבקש מראש, הרי אתם יכולים לחשוב שתהיה לכם החופשה הרומנטית והשקטה ביותר ובבוקר שבת להתעורר לצווחות התינוק או הילדים של הצימר לילדכם.

לא רצוי לקחת כמובן מאליו את עניין השקט בצימרים כי כיום יותר ויותר אנשים נוסעים לחופשה בצימר עם כל המשפחה ואין ספק כי מי שמחפש שקט יכול למצוא את עצמו מתעצבן במצבים כאלו.

צימרים לזוגות אוהבים
צימרים לזוגות אוהבים
איך נראים צימרים לזוגות ? 

אז אחרי שדיברנו על הנושא החשוב ביותר של צימרים לזוגות, ננסה לתאר איך הם אמורים להראות. כאשר אנחנו יוצאים לחופשה זוגית ומחפשים את השקט, אנחנו בדרך כלל גם מחפשים את הרומנטיקה.

צימרים לזוגות הם צימרים בהם תהיה מיטה גדולה ורכה עם המון כריות, שידה לצד המיטה ומנורת לילה, ג'קוזי גדול או במקלחת ורצוי בתוך הסלון עצמו ועוד יותר טוב כאשר הג'קוזי פונה אל הנוף. ערסל מפנק, צבעים חמים, שטיחים, ספות, ותאורה נעימה.

כיום יש לנו את האפשרות לראות כיצד צימרים נראים באינטרנט, אך רוב הצימרים כיום מושקעים במיוחד ובעניין זה ניתן לומר שהבחירה יותר קשורה בטעם אישי בלבד.

כיצד יש לבחור צימרים לזוגות ? 

בחירת צימרים לזוגות לא צריכה להיות קשה מידי אם מקפידים על כמה כללי ברזל. בראש ובראשונה יש לזכור את עניין השקט, אם הדבר חשוב לכם וודאו במאה אחוז. דבר שני הוא העיצוב, בחרו צימר מעוצב לטעמכם.

צימרים לזוגות
צימרים לזוגות
מבחינת אבזור הצימר יש לציין כי יום הצימרים הם מפנקים במיוחד ואם יש לכם דרישות חשובות כמו די וי די בחדר, עליכם לבדוק זאת מראש שכן לא תמיד כל הציוד נמצא. יש צימרים שעצם הפינוק שלכם היא העובדה שהם מנטרלים אותך מכל מה שהכרת בבית ולכן יש לבחון היטב ה יש בצימר ומה אין בו.

נושא נוסף חשוב שיש לבחון הוא האם הצימר נמצא במיקום נוח. יש צימרים רומנטיים במיוחד אך הם רחוקים אלפי שנות אור ממכולת, חוף כנרת או מסעדה טובה, מצד שני יש צימרים במיקומים נוחים במיוחד ומהם ניתן להגיע במהרה לכל מקום אך כאשר אתם נמצאים בו אתם חשים מבודדים. פיתרון אחר יכול להיות צימר עם מקרר ומיקרוגל.