יום שבת, 12 בפברואר 2011

אבנים וקריסטלים


מהם אבנים וקריסטלים? איך הם משפיעים עלינו ואיך ניתן להשתמש בהם בצורה היעילה ביותר?
 
לאבנים וקריסטלים, לפי המאמינים במיסטיקה, יש כוחות סמויים וחזקים, היכולים לסייע לנו בחיינו במגוון תחומים. אבנים וקריסטלים, כאשר הם בסביבתנו, הם קולטים את האנרגיה שאנו משדרים ו"בולעים" אותה, וכך מתקנים לנו את האנרגיה השלילית.

לכל אבן או קריסטל יש ייעוד מסוים, שאותו היא יכולה לתקן ולשפר. כמו כן, אבנים וקריסטלים, יכולים להתאים לאנשים שונים, לפי האנרגיה שהם קולטים, כך שמה שמתאים לחברי, לא בטוח יתאים גם לי, ואף יכול לתת אנרגיות שליליות. לכן צריך לדעת איך לבחור אבן או קריסטל. 

אבנים וקריסטלים

בחירת אבנים וקריסטלים
בחירת אבנים וקריסטלים צריכה להיעשות באופן מודע,ועם זאת אינטואיטיבי.  רצוי לבחור מראש אבן שייעודה מתאים לצרכים שלנו. לדוגמה, אם אנו מרגישים תשישות ועייפות בתקופה כלשהיא, עלינו לבחור אבן ממריצה. לפיכך, עלינו לדעת איזה בעיה יש לנו שאנו רוצים לפתור, ולעשות מחקר על האבנים והקריסטלים למיניהם, על מנת שנוכל לבחור את האבן הנכונה.

מבחינה אינטואיטיבית יש צורך ל"הרגיש" את האבן, ולדעת שזוהי האבן שאנחנו יודעים ומרגישים שהיא הנכונה לנו.

אופן השימוש באבנים ובקריסטלים
כשהגענו לשלב בו בחרנו את האבן, יש לדעת גם איך להשתמש בה, באופן שיתעל אותה לטובת צרכינו. את האבנים והקריסטלים ניתן לשים בכיס, או לענוד אותם כשרשרת או תליון. הדבר יהיה נחמד, כאשר האבן או הקריסטל הם גם יפים מבחינה חיצונית וחומרית.

ניתן לאחוז את האבן, או לשים אותה בחדר השינה, כדי שתפעל בזמן שאנחנו ישנים ותקלוט את האנרגיות הללו. ניתן גם לשים את האבנים והקריסטלים בארנק או בתיק, במידה והן מיועדות להוספת שפע וממון. כך או כך, האבנים והקריסטלים צריכות להיות קרובות אלינו, על מנת שיוכלו להשפיע בצורה הטובה ביותר.


כשהמטרה התקבלה
מספרים שכשהאבנים והקריסטלים מסיימים את תפקידם, ולקחו על עצמם את האנרגיות השליליות, הם פשוט נעלמים מעצמם. אין טעם לחפשה או להיות מוטרדים, אלא לשמוח שהאבן ביצעה את משימתה האנרגטית למעננו.

ניתן לרכוש אבן חדשה, לסיוע ופתיחות אנרגטית נוספת, בנושאים אחרים שמטרידים אותנו או שהיינו רוצים לחוש שיפור בהן במהלך חיינו.