יום רביעי, 9 בפברואר 2011

הרשמה לאח הגדול

הרשמה לאח הגדול

הרשמה לאח הגדול היא הצעד הראשון שלך בדרך לתהילה! התוכנית האח הגדול שוברת שיאי רייטינג מדי שנה והפכה לתוכנית הכי ישראלית שיש. ההפקה הולכת ומשתכללת וכל שנה קורים עוד ועוד דברים מפתיעים. התוצאה די ברורה, כולם רואים את האח הגדול והמתמודדים שמגיעים לתוכנית הופכים לסלבס של ממש. בכל שנה נכנסים לבית האח הגדול לפחות 20 אנשים. אם מעניין אתכם להתפרסם בגדול ולעשות שינוי משמעותי, הרשמה לאח הגדול היא הצעד הראשון!

 

הרשמה לאח הגדול – כמה שיותר מוקדם

כמו בכל שנה, ניתן להירשם לאח הגדול במשך כמה שבועות. אלא שככל שהזמן עובר, גובר הלחץ וכמות הנרשמים הופכת לאינסופית. לכן מומלץ לבצע הרשמה לאח הגדול בשלבים מוקדמים של העונה. אפילו מומלץ להירשם אל התוכנית בזמן שהעונה הקודמת עוד משודרת המסך. במידה ותהיו טובים ומרשימים בראיונות, יזכרו אתכם טוב וישמרו לכם מקום לעונה הבאה, מומלץ.

טיפים לאודישנים

לפני שמגיעים אל האודישנים הרשמיים של התוכנית, רצוי להתכונן מעט בבית. לבנות טוב את הסיפור האישי שלכם, לנסח את המטרות ולחשוב טוב מה יותר חשוב לכם להבליט במהלך הראיון. אמנם לא אתם  מובילים את הראיון אבל עם קצת דומיננטיות תוכלו להבליט את החלקים החזקים שלכם. למשל את יכולת התקשורת הגבוהה שלכם, את הטמפרמנט החם שלכם, את הביטחון העצמי שלכם ואת העקשנות שלכם. ההפקה של האח הגדול מחפשת אנשים חזקים, אנשים מיוחדים ואנשים מעניינים. דברו חופשי במהלך האודישן, ההפקה מתה על אנשים שמדברים הרבה.

הרשמה לאח הגדול במשך כל השנה

למעשה, חשוב מאד להפקה למצוא את האנשים המושלמים. לאורך כל השנה נרשמים אלפים רבים של מתמודדים לתוכנית. הרשמה לאח הגדול היא באמת הזדמנות יוצאת דופן להתפרסם בגדול. ההפקה לא מפסיקה לקיים ימי אודישנים כל השנה במטרה למצוא את האנשים המושלמים לתוכנית. מפה לשם, יש להפקה של התוכנית כבר ניסיון של 4 שנים במיונים מסוג זה. אנשי ההפקה יודעים טוב מאד איך לזהות אנשים מרגשים במיוחד, אנשים חריפים, אנשים עקשנים, אנשים חמים, אנשים צבעוניים – אנשים שאפשר להתאהב בהם!