יום שבת, 25 בפברואר 2017

הלוואה על חשבון קרן השתלמות



למה לקחת הלוואה על חשבון קרן השתלמות?

הלוואה היא מכשיר פיננסי יעיל שיכול לסייע לאנשים פרטיים ובעלי עסקים. בניגוד למה שנהוג לחשוב, הלוואה גם לא חייבת להיות יקרה. היום למשל כבר אפשר לקחת הלוואה על חשבון קרן השתלמות וליהנות משורה ארוכה של יתרונות.
ראשית, עמית בקרן השתלמות יכול לקחת הלוואה בריבית משתנה או בריבית קבועה. הריבית המשתנה נקבעת לפי הפריים, בעוד הריבית הקבועה נשארת צמודה למדד. הבחירה בין מסלולי ריביות עולה בקנה אחד עם השאיפה של עמיתי קרן השתלמות לקחת הלוואה בתנאים נוחים ואטרקטיביים.
שנית, אין צורך בהעמדת ערבים או בטחונות כדי לקחת הלוואה על חשבון קרן השתלמות. העמית רק נדרש להציג בפני החברה שמנהלת את קרן ההשתלמות מסמכים שתומכים בבקשה שלו. אפשר להתייעץ עם נציגי החברה לפני הגשת בקשה להלוואה, או לקרוא מידע אובייקטיבי באתרי האינטרנט שעוסקים בתחום.




מה עושים אחרי נטילת הלוואה על חשבון קרן השתלמות?

עוד יתרון של נטילת הלוואה על חשבון קרן השתלמות הוא שאפשר להמשיך ולבצע הפקדות כספים. נטילת הלוואה לא פוגעת בזכויות של העמית או בותק שלו. היא מאפשרת להפקיד כספים לקרן באופן רציף בלי לפגוע בנזילות. מעבר לכך, לא רבים יודעים שבמהלך תקופת ההלוואה ואחריה ממשיך העמית ליהנות מהטבות מס. עצמאיים למשל יכולים לצבור הטבות מס בשווי אלפי שקלים בשנה.
כמובן שקבלת הלוואה על חשבון קרן השתלמות מותנית באישור החברה המנהלת את הקרן. יש להציג צילום תעודת זהות כולל ספח, צילום המחאה או אישור בנק על ניהול חשבון, טופס הוראת קבע חתום לגביית החזר ההלוואה, תדפיס אישור בנק על פתיחת הרשאה לחיוב חשבון וטופס בקשת הלוואה על חשבון קרן השתלמות חתום בידי העמית.