יום שלישי, 21 בפברואר 2017

ספות נפתחות



בחירת ספות בצורה נכונה יכולה לשנות לחלוטין את הבית והחלל בו הן מוצבות
ספות הינן רהיט המשפיע ביותר הן על עיצוב הבית והן על הנוחות שלו, ולכן יש לבחור אותן בצורה נכונה. כיום ישנם סוגים רבים של ספות המוצעים בשוק, הנבדלים זה מזה בעיצובם, גודלם, החומרים מהם הספות עשויות ועוד. אחד מהסוגים הפופולאריים והנוחים ביותר לשימוש הינו ספות נפתחות, וכדאי להכיר את יתרונות השימוש בספות מסוג זה.
אז מהם היתרונות של ספות נפתחות?
·       חסכון במקום: היתרון המשמעותי ביותר של ספות נפתחות הינו כמובן חסכון במקום. כיום, אנשים רבים מתגוררים בדירות קטנות ביותר, לעיתים בעלות חדר אחד בלבד, אשר יש לרהט בצורה נוחה אך חסכונית במקום. ספות נפתחות מאפשרות הצבה של ספה קטנה בחללים אלו, אשר יכולה להיפתח לפי הצורך לספה גדולה יותר או אף למיטה, כך שהחיסכון במקום שהיא מאפשרת הינו משמעותי ביותר.

·       יצירת מקום אירוח: ספות נפתחות מגיעות כיום באיכויות גבוהות ביותר, כך שכאשר פותחים אותן ניתן לישון עליהן בנוחות רבה. אנשים רבים אשר אינם מעוניינים להחזיק מזרונים עודפים בביתם, ואשר אינם בעלי חדר אורחים, יכולים להציב ספות נפתחות בסלון ביתם ולפתוח אותן במקרה הצורך בכדי ליצור מקומות לינה נוספים לאורחים וחברים, מבלי להתפשר על עיצוב הסלון או על נוחות השינה של אורחיהם.
·       עיצובים מגוונים: עם השנים השתפרו עיצובי הספות באופן כללי, וכיום ניתן למצוא ספות נפתחות במגוון רחבביותר של עיצובים המתאימים לכל סגנון עיצובי נחבר, כך שכל אחד יכול לבחור ספות בסגנון המתאים לביתו או לחלל בו הן עתידות להיות מוצבות, ולשפר בעזרתן את הקו הנבחר לעיצוב הבית, כך שניתן יהיה ליהנות הן מספה פרקטית והן מפריט ריהוט התורם מבחינה עיצובית.