יום ראשון, 12 בפברואר 2017

שירותי מוקד זימון תורים



זימון וניהול תורים הם הבסיס להצלחה של מרפאה
בכדי לנהל מרפאה באופן מוצלח צריך לדאוג לשירות טוב ואדיב, שירות מקצועי מצד הרופאים הטובים ביותר, וכמובן ניהול תורים בצורה יעילה ומקצועית. מאחר והלקוחות והפציינטים הם היסוד להצלחה של המרפאה, חשוב שהם ירגישו כי יש להם מענה בצד השני של הקו. לכן, חשוב להשקיע במוקד זימון תורים איכותי ומקצועי אשר יספק מענה ללקוחות לאורך כל שעות היום, גם מחוץ לשעות הפעילות של המרפאה.

כיצד ניתן לזהות מוקד זימון תורים מקצועי?

  • זמינות גבוהה – מוקד זימון תורים מקצועי הינו מוקד אשר מספק מענה טלפוני מהבוקר עד הלילה, או אפילו לאורך כל שעות היממה. כאשר מדובר בנושאים רפואיים לעיתים יש מקרים תכופים ולכן חשוב לבחור במוקד המציע זמינות גבוהה ביותר, ויכול לתת מענה במקרים רפואיים דחופים.

  • ניהול תורים יעיל – אחד הדברים החשובים ביותר במוקד זימון תורים הוא אופן ניהול התורים. כיום ישנן תוכנות ניהול תורים רבות, ולכן חשוב לבחור במוקד אשר משתמש במערכת זימון וניהול תורים חדישה אשר מאפשרת ממשק פשוט עבור עובדי המרפאה.
  • ניסיון – לא כל מוקד שירות טלפוני יכול לעשות הסבה למוקד זימון תורים. מאחר וזימון תורים הינו נושא חשוב ביותר, חשוב לבחור במוקד טלפוני בעל ניסיון בתחום זימון התורים אשר מציע מענה מקצועי ומשתמש במערכות מקצועיות לניהול תורים ובמערכת ניתוב שיחות.

מוקד מקצועי יוביל לשימור לקוחות ומטופלים
ככל שמוקד זימון תורים נוח יותר למשתמש, וככל שהשירות זמין יותר ואדיב יותר, כך גוברים הסיכויים כי המטופלים יבחרו להמשיך לקבל טיפול במרפאה. אנשים רוצים לקבל שירות נוח וזמין, מיוחד כשהם חולים או צריכים תור לרופא, ולכן חשוב לתת להם את מה שהם צריכים בצורה הזמינה ביותר.