יום שבת, 4 בינואר 2014

קייטרינג לאירועים קטנים


קייטרינג לאירועים קטנים הוא קייטרינג כזה אשר מתמחה בהפקת אירועים שונים כאלה אחרים בעלי מספר מוזמנים מצומצם בין אם מדובר על אירועים פרטיים ובין אם מדובר על אירועים עסקיים כאלה ואחרים לצורך הענין. אירועים אלה יכולים להיות ימי הולדת שהגיעו למספר עגול, ימי נישואין, חתונות אינטימיות, כנסים וכדומה. חברות קייטרינג לאירועים קטנים שמות דגש על ייחודיות ורמה גבוהה של המנה, הרבה יותר מאשר חברות הסעדה לאירועים גדולים יותר מן הסתם. כך גם מגוון המנות הרבה יותר רחב, וכל אחד מן המוזמנים יכול למצוא לעצמו את המנה אשר ירצה לאכול. אם ברצונכם להיעזר בחברת קייטרינג לאירועים קטנים, חשוב לערוך השוואה יסודית בין מספר חברות בתחום זה, ומה שהן מציעות הלכה למעשה. שימו לב, גודל האירוע לא בהכרח משפיע על המחיר, והמחיר נקבע על פי איכות המנות המוגשות בסופו של דבר. 




קייטרינג לחינה והאורחים נהנים מכל רגע
אין זה סוד כי בשנים האחרונות, גדלה התופעה של חגיגה של חינה מצומצמת. רוב מי שמקיים חינה כיום לא מגיע ממשפחה מסורתית, ורוצה רק לעשות קצת כיף עם המשפחה הקרובה בנוסף לאירוע החתונה הגדול אשר עומד להיערך. כמובן, שסוג המזון ישתנה בהתאם לאופי החינה. אם המשפחה החוגגת היא יוצאת עדות המזרח, חברת הקייטרינג תוכל לספק מופלטות, מאכלי דבש ובקלוות, ולעומת זאת בחינה הודית יהיו אורז בקארי ואפילו טיקות לקישוט החוגגים. מעבר למאכלים, יש לזכור את העובדה כי לכל עדה יש את המאפיינים המזוהים עמה, וחברות קייטרינג מסוימות יכולות לספק גם תלבושות אותנטיות במידת הצורך. כמו כן, אם אתם רוצים לקיים חינה קצת פחות מסורתית, בקשו מהחברה להגיש מאכלים מעודנים יותר אשר מתאימים לחך הישראלי.

קייטרינג לעסקים שמחזק את התדמית המצליחה שלכם
במידה והגיעו למשרדכם אורחים חשובים, או שהחברה הצליחה ויש סיבה למסיבה לפעמים יד להפוך את המשרד לאולם אירועים קטן. אם הפגישה היא עם אורחים או משקיעים חשובים, רצוי שהאוכל יהיה איכותי וקליל ועם זאת ברמה גבוהה, כדי שישפיע על רמת רצונם של המתארחים לשתף אתכם פעולה.