יום שישי, 31 בינואר 2014

כסא מנהלים למשרד


כסא המלך: כל הטיפים בבחירת כסא מנהלים

הוא אמור להיות נוח, הוא צריך להיראות מרשים והוא חייב לתת ביטוי למי שאתם - כסא מנהלים הוא הרבה יותר מ"סתם" כסא לשבת עליו, אלא הוא יוצר לכם תדמית ומייצר אמירה. איך תבחרו כסא כזה שיענה על הצרכים? כל הטיפים לפניכם.

כל הפרמטרים שיש להתייחס אליהם בבחירת כסא מנהלים למשרד

  1. נוחות- כסא קודם כל צריך להיות פונקציונאלי ונוח. אל תבחרו כסא מנהלים למשרד לפני שאתם מתיישבים עליו, מרגישים את המגע שלו ומוודאים שהוא תומך כראוי בגב ושאפשר לשבת עליו לאורך זמן.
  1. עיצוב - בחרו כסא שמעוצב בסטייל, שיש לו אופי, שהולם אתכם כאשר אתם יושבים עליו ושמתכתב היטב עם העיצוב של המשרד. כסא אמור להשלים מבחינה עיצובית את המראה של המשרד ולהעצים אותו, ולא להיות "נטע זר", שנראה לא קשור לחלוטין לאווירה שקיימת במשרד.
  1. צבע- צבעים הם אלמנט משמעותי בחלל והם יוצרים בו אווירה של ממש. בחרו צבע של כסא שיעלה בקנה אחד עם ה"אמירה" שאמורה להיות למשרד שלכם ועם המסר שאתם רוצים לשדר.
    כסא שחור, למשל, יקנה לחלל חזות רצינית וקרה, כסא חום יכול להוסיף חמימות ואילו כסא לבן יגרום לחלל להיראות "נקי" ומסודר יותר.
  1. אופי- כמו מכונית, גם כסא מנהלים אמור להביא לידי ביטוי את הסגנון האישי של המנהל ואת אופיו. כסא מנהלים בצבע אדום מתאים למנהלים נמרצים ואנרגטיים, כסא מנהלים מעור בצבע שחור יתאים למנהלים קונפורמיסטיים ורציניים וכן הלאה. 
כסא על גלגלים

  1. רצוי לרכוש כסא שבנוי על גלגלים, כך שתוכלו להתנייד בקלות יותר ברחבי המשרד, מבלי שתצטרכו בכלל לקום ממנו. רצוי שהגלגלים יהיו עשויים חומר רך, כמו למשל סיליקון, כדי שהרצפה לא תישרט בקלות.