יום שבת, 4 בינואר 2014

למי מתאימות מרכזיות IP?



היתרונות של שימוש במרכזיה בין אם מדובר בבית פרטי, ובטח ובטח אם מדובר על עסק בתחום כל שהוא כזה או אחר, הן ללא כל צל של ספק רבים ביותר כיום. בהקשר זה מסתבר כי כיום עסקים ובתים אשר מעוניינים לעבור לטכנולוגיית IP המאפשרת שימוש דרך האינטרנט בקו הטלפון הביתי, קווים ניידים ומחשבים במרכזייה אחת, יחסכו בעלויות רבות במידה וישכילו להתקין מרכזיות IP איכותית ומקצועית ביותר. בנוסף לכך, חשוב מאד לציין את העבודה כי לכל הדעות מרכזיות IP משפרות את איכות השיחות, והן יעילות בעיקר למי שנוהג לתקשר עם חו"ל על בסיס קבוע.


 
מרכזיות IP כדאיות לעסקים
עסקים אשר עושים שימוש במערכת מרכזיות IP מוסיפים יעילות לבית העסק ולקידומו מלבד הוזלה משמעותית בשיחות הטלפון, אך בראש ובראשונה עליהם להגדיר צרכים אשר יענו באמצעות מרכזיות IP. צרכים כמו: גודל העסק, מספר קווי חוץ ופנים, מספר האתרים באינטרנט, סוג החיבור בין האתרים, תדירות התקשורת של העסק עם הלקוחות בארץ ובחו"ל, ציוד תקשורת קיים וציוד נדרש, שלוחות עם מספרים ישירים, מערכת ניתוב שיחות, תמיכה במערכת הקיימת, שירותי מיקור חוץ ותקציב אותו העסק מוכן להשקיע – כל אלו יעזרו להבין איזו מרכזיות IP נדרשות לעסק זה או אחר על פי צרכיו ומטרותיו.

למה נדרשים עסקים המעוניינים במערכת מרכזיות IP?
לאחר הגדרת המטרות והצרכים של העסק יש להתקין בעסק גם חומרה טלפונית נוספת מלבד מרכזיית IP. ציוד זה יכול להיות טלפונים נוספים מסוגים שונים, שלוחות נוספות רגילות וחכמות, מתאמים לציוד ונקודות תקשורת נוספות. חברות המשווקות מרכזיות IP יכללו את התוספות הללו בהצעת המחיר לאחר הבנת צרכי העסק ומטרותיו.

האם כדאי לרכוש מרכזיות IP וציוד נלווה?
לפיכך, ההוצאות על מרכזיות IP יכולות להיות יקרות במידה ויש לרכוש ציוד נלווה, אך עם זאת ההוצאות משתלמות לאורך זמן בעיקר למתקשרים עם חו"ל, כיוון שהן חוסכות את עלות השיחות, חוסכות עלויות תקשורת בכלל, ניתן לערוך שיחות וועידה בוידיאו ולקצר בזמנים ולכן התפוקה של העסק תהיה יעילה יותר.