יום שבת, 4 בינואר 2014

צימרים בשפלה לחופשה מהנה




אם אתם מעוניינים לצאת לנופש מרגיע במיוחד, בו תוכלו לבלות בצורה נינוחה ומיוחדת במינה הרי שכדאי לדעת כי לא רחוק מתל אביב אפשר למצוא רוגע ושלווה, לשאוף אוויר צח, ליהנות מנוף מקסים ומאווירה כפרית של צימרים בשפלה אשר מחכים לכם ויפנקו אתכם בצורה יוצאת מן הכלל ללא כל צל של ספק. כמו כן, אין צורך בנסיעה ארוכה והוצאות יקרות על דלק. איזור השפלה מציע שפע מקומות בילוי מיוחדים במינם, מסלולי טיולים ואטרקציות שונות. בנוסף לכך, חשוב לציין את העובדה כי צימרים בשפלה מעניקים רמות אירוח שונות למשפחות, לזוגות, לציבור הדתי, צימרים יוקרתיים, סוויטות, בקתות עץ, חדרים לפי שעה ועוד. כל אלו מעניקים חוויה ואיכות לחופשה מושלמת ומיוחדת ביותר. צימרים בשפלה מציעים בהזמנה מראש פינוקים מעבר למתקנים הכלולים במחיר.

אילו פינוקים מציעים צימרים בשפלה?
צימרים בשפלה מציעים לאורחים פינוקים שלא תמיד כלולים במחיר אך כדאי להזמין ולהתפנק איתם. למשל, צימרים בשפלה מציעים ארוחת בוקר עשירה ומפנקת בתוצרת מקומית, בריכה וג'קוזי פרטיים או משותפים, חדרים מרווחים בסוויטות מאובזרות. אפשר להזמין מראש טיפולים שאינם כלולים במחיר כמו: עיסויים שונים, יין ופירות, ארוחות גורמה ועוד. לעיתים בעלי הצימר יעניקו לאורחים קופוני הנחה לאטרקציות בסביבה או יערכו מבצעים שונים לשיווק האירוח כמו קבלת אחד הטיפולים בהזמנת הצימר.


צימרים בשפלה הבילוי המושלם
למרות שישנם פינוקים שאינם כלולים במחיר הצימר, עדיין ניתן ליהנות ולהשתמש במתקני הצימר שכן כלולים במחיר כמו: עמדת קפה, מטבחון מאובזר, מערכת שמע, מתקני מנגל וערסלים בחצר, ג'קוזי, מתקני שעשועים, בריכה יישובית ועוד. יש לבדוק אילו מסעדות ואטרקציות נמצאים בסביבה ולקבל הנחיות מבעל הצימר לגביהם. חשוב לפני הזמנת צימרים בשפלה לעשות סקר באינטרנט ולקבל המלצות על המקום. 

סקר שוק
את סקר השוק לגבי צימרים בשפלה נערוך בחיפוש באינטרנט, נקבל המלצות ממשפחות אחרות שביקרו בצימר, נבדוק את המחירים ומה הם כוללים, נבדוק את מבצעי אמצע השבוע וסוף השבוע ואולי נחליט להזמין צימר בתקופת החורף, אז המחירים צונחים. בכל מקרה כדאי לבדוק ולהשוות מחירים.