יום שבת, 24 באוגוסט 2013

עורך דין פלילי בבת ים



חשוב מאד לדעת ולהבין, כי הסיוע אשר עורך דין פלילי בבת ים יכול להעניק לכם, לא יסולא בפז. עורך דין פלילי בבת ים ילווה אתכם כבר מההליכים הראשונים - שבהם אתם נחקרים תחת אזהרה, ועד לתהליכים (בתקווה שאלו לא יגיעו) בבתי המשפט השונים. חשוב מאד לדעת ולהבין, שעורך הדין הפלילי מגן ברוב המקרים על אנשים שהם נורמטיביים לחלוטין, ועל כאלו שבכלל לא ידעו שהם פועלים מחוץ למסגרת החוק.

על הדין הפלילי של צריכת סמים
לעתים קרובות, פונים אנשים רגילים לחלוטין אל עורך דין פלילי בבת ים, מכיוון שהמשטרה חוקרת אותם בחשד לעבירות של סחר בסמים. חשוב מאד להבדיל בין עבירה של צריכת סמים לשימוש אישי, לבין העבירה של החזקה בסמים לצורך סחר בהם, שנחשבת חמורה פי כמה. עורך הדין הפלילי, יוכל לסייע לכם להוכיח, כי לא הייתה לכם שום כוונה לסחור בסמים, ובוודאי אם מדובר על פעם ראשונה שבה נתפסתם עם הסמים - הרי שאין שום עילה להגשת כתב אישום נגדכם.



ומה עם עבריינות נוער?
נושא רגיש במיוחד שבו עורך דין פלילי בבת ים יוכל לטפל, הוא הנושא של עבריינות נוער. מדובר על תחום מורכב במיוחד, שכן המגמה הכללית במדינת ישראל היא להוציא כמה שיורת אנשים ממעגל הפשע, ומחקרים סוציולוגיים מוכיחים כי בני נוער אשר ישבו בבתי כלא בשנות נעוריהם - סיכוי גבוה מאד קיים שהם יחזרו לחיי הפשע.  לכן, פניה מהירה לעורך דין פלילי בבת ים, תסייע לכם להוציא את בני הנוער ממעגלי הפשע השונים, ובמקום זאת לפתור את המצב בדרכים אחרות (טיפול פסיכולוגי, עובדת סוציאלית וכיו"ב).

מתי כדאי לפנות לערוך הדין?
חשוב מאד לדעת, כי תמיד פניה כמה שיותר מהירה ומוקדמת אל עורך דין פלילי בבת ים תהיה כמה שיותר טובה. ברגע שבו אתם עובדים ביחד עם עורך הדין, אתם מודעים הרבה יותר טוב לזכויות שלכם או של הקרובים לכם, ואינכם נמצאים בשבי של המשטרה. ניתן כמובן להחליף את עורך הדין לאורך התהליך הפלילי, אך הדבר פחות מומלץ.