יום שבת, 24 באוגוסט 2013

אשראי לעסקים


אשראי לעסקים זה גם סקר שוק
 
אם אתם מעוניינים לקבל אשראי לעסקים עבור בית העסק שלכם מכל סיבה שהיא, בין אם לצורך השקעה והרחבה של הפעילות שלו, ובין אם בשל מחנק אשראי וחובות לספקים, נראה כי בכל מקרה, סקר שוק הוא צורך הכרחי בבואכם לבקש אשראי לעסקים. באופן שאינו נדיר כלל, גופי המימון מציעים הנחות ומבצעים עבור אשראי לעסקים, מה שאומר מבחינתכם, שסקר שוק, לא  רק שיסייע לכם באיתור הלוואה משתלמת, אלא בנוסף, יעלה בחכתו פתרונות מימון משתלמים למדי, אולי אפילו יותר ממה שחשבתם לפנים. מכך נבין, כי בזמן שאתם מחפשים אשראי לעסקים, השתדלו לקבל כמה הצעות במקביל, גם כדי ללמוד את השוק הזה, וגם כדי לבחון ולבחור, בסופו של דבר את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם.



עניין של תנאים לקבלת אשראי לעסקים

וודאו מהם התנאים בנטילת אשראי לעסקים; אודות הערבויות אותן צריך לעמיד בתמורה להלוואה; על תנאי הפירעון; אודות גובה הריבית וההצמדה למדדים מסוימים; ועוד. אשראי לעסקים הוא לעיתים פתרון בלתי נמנע. בתי עסק עשויים למצוא עצמם במצב של פשיטת רגל, חדלון פירעון, וקריסה, באם לא ימצאו מיידית מקור מימון. הגופים הקיימים מעניקים אשראי לעסקים, אך כרוכים בחלקם תנאים דרקוניים למדי. הגיעו מוכנים לפגישה הראשונית של לקיחת אשראי לעסקים. אל מנהל הבנק עליכם לבוא חמושים בביטחון ובמוטיבציה, זאת מפני שלאופי הגשת הבקשה ישנה השפעה מכרעת על העניין.

קרנות מימון שונות לבעלי עסקים

גם הממשלה היא גוף מימוני ממנו אפשר לקבל אשראי לעסקים. ישנן קרנות אותן מעמידה הממשלה ומטרתן לספק מימון לעסקים. אשראי לעסקים המתקבל מקרנות אלו, הוא בעל תנאים נוחים מאוד, ואף הריביות המוצמדות הן נוחות למדי. אינטרס הממשלה בסיוע זה לעסקים, הוא במטרה לעודד יזמות והקמת עסקים. עם זאת, תנאי הקבלה של אשראי לעסקים עדיין אינו פשוט, ולא כל בעל עסק יקבל את האישור הנכסף להלוואה. אפשרות עדיפה פחות במקרים אלו, היא פנייה אל השוק האפור, זאת בשל הריביות הגבוהות, הערפול בנוגע לסכום ההחזר, זמן הפירעון, וכן, אופי הגבייה.