יום שבת, 10 באוגוסט 2013

גן אירועים במרכז



עיצוב גן אירועים במרכז
אם אתם עומדים להפיק אירוע כזה או אחר וודאי תגלו מהר מאד, כי בחירת גן אירועים במרכז הינה משימה מעניינת ומאתגרת מכל הבחינות. גן אירועים בוחרים לפי כמה פרמטרים ובינהם: גודל המקום, מיקום הגן, איכות המקום וסגנון המקום בסופו של דבר. רבים רואים בשניים האחרונים את הפרמטרים החשובים ביותר בכל העניין, הרי החברים והקרובים יגיעו גם לגן אירועים במרכז שממוקם בכל מקום וגם לאחד שמרוחק ממקום המגורים, ובכל מקרה תמיד יש חלק מן האורחים שהגן יהיה יותר קרוב אליהם ולאחרים הוא יהיה מרוחק יותר מן הסתם, מטבע הדברים. אין אפשרות לרצות את כולם.
עיצוב גן אירועים במרכז בסגנון שלכם
ברוב גני האירועים תוכלו לקבל סיוע נרחב בנושא עיצוב המקום לקראת האירוע שלכם. נכון שלא יתנו לכם לפרק קירות או לשנות את הארכיטקטורה של המקום, אבל בכל מה שנוגע לקישוט ועיצוב המקום תוכלו לבקש ולקבל דברים רבים. המפתח הוא לשתף את מנהל המקום ולשאול מה המקום מספק מבחינת סידורי פרחים, צבעים, בדים, כיצד מעצבים את השולחנות, את איזור החופה וכמה יעלה לכם לשנות או לשפר את החבילה הבסיסית הזו. יש רבים השוכרים את שירותיו של מעצב אירועים שיכול להכין קונספט של כל האירוע כפי שחלמתם עליו.
מה המחיר של החבילה
לאחר שתתאמנו את כל נושא העיצוב עליכם להבין האם המחיר נכנס למחיר המנה או שמדובר במחיר נפרד. יש גן אירועים במרכז שכולל הכל במחיר המנה ויש מקומות שהמחיר מורכב באופן בסיסי לפי מחיר המנה, אבל יש תוספות שונות כמו תשלום למלצרים, למנהל האירוע, לברמנים, עבור משקאות אלכוהולים וכדומה. הדיל הטוב ביותר הוא כאשר כוללים הכל בתוך מחיר המנה, כך שאין כל וויכוחים לאחר האירוע בדבר המחיר הסופי. וכדי שכל זה יהיה ברור יש לחתום על חוזה שמתאר כל זאת בפירוט.