יום שני, 12 באוגוסט 2013

בתים למכירה בכפר סבא



קוטג'ים למכירה בכפר סבא
אין זה סוד כי כיום בתים למכירה בכפר סבא יש מסוגים שונים אבל מכירת קוטג'ים היא אולי הפופולארית ביותר בעיר זו במהלך השנים האחרונות. יש לקחת בחשבון את העובדה כי כמו בכל מקום מגורים אחר, הרי שמטבע הדברים איכות הנכס בכפר סבא תלוייה בכמה פרמטרים חשובים כאלה ואחרים - כמו השכונה, איזורי הרישום לבתי הספר השונים, קרבה לקניון וכדומה. בין האיזורים המבוקשים יותר בכפר סבא לרכישת קוטג'ים ניתן למנות את האיזור אשר נמצא בסמוך לקניון ערים ברחובות שקטים כמו השיזף, ניצנים האגוז וכדומה.

שווי בתים למכירה בכפר סבא
יש מגוון רחב מאד של מחירים בכל מה שקשור לדיור בעיר כפר סבא. באזור הסמוך לקניון ערים רוב הקוטג'ים בנויים על מגרש של 300 עד 350 מ"ר ועם שטח בנוי של 220 עד 270 מ"ר. בתים אלה בכפר סבא נבנו לפני 20 ו 30 שנה ומחירם נע בין 3 ל 3.5 מליון ₪ ורבים מהם זקוקים לשיפוץ כללי כזה או אחר.
שכונה נוספת אשר בה ניתן למצוא בתים למכירה בכפר סבא היא שכונת חיל הים אשר במרכז העיר. מחיר הבתים בשכונה זו הם בסביבות 3 מליון ₪ לפני השיפוץ.
גם בחלקה המזרחי של כפר סבא ישנה התפתחות רבה בכל הקשור למכירת בתים צמודי קרקע ואף בתים יוקרתיים. מדובר על הפארק החדש שהולך ומוקם במזרח העיר, וכמו כן על שכונות כמו גאולים, הדרים ומתחם G החדש. בשכונת גאולים מוכרים בתים ישנים לשיפוץ במחירים הנעים סביב 2 מליון ₪ ובקפלן נמכרים קוטג'ים בסביבות 2.6 מליון ₪ ויותר.
מחירי בתים למכירה בכפר סבא בעלייה
כל המתעניין במחירי בתים למכירה בכפר סבא יגלה כי המחירים נמצאים כל הזמן בעלייה. כפר סבא הנחשבת למקום מגורים מעולה במרכז הארץ מושכת אליה קונים רבים והביקוש תמיד גדול מן ההיצע. אם אתם מחפשים לרכוש בתים למכירה בכפר סבא פנו לסוכנות נדל"ן מקומית אשר תעזור לכם למצוא את הבית המתאים לכם ביותר.