יום חמישי, 15 באוגוסט 2013

פתיחת מזל



תחום במיסטיקה

פתיחת מזל הוא עיקרון המופיע כבר בסודות הקבלה המעשית. כאשר אדם מרגיש חוסר מזל, כאשר הוא מרגיש כי הכול בחייו תקוע והוא אינו מצליח להתקדם וכי כישלונותיו רודפים אותו על אף כל ניסיון, מאמץ ופעולה שנקט, כאשר כבר לא נותרו לו כלים נוספים להתמודד עם מצבו, מבין הוא כי עליו לפנות לעולם הרוחני. פתיחת מזל הינה תחום קבלי במיסטיקה, המתבצעת על ידי מיסטיקנים ומקובלים, היא שכיחה בקרב תרבויות ודתות שונות. כיום זהו תחום החוזר לפופולאריות שלו, ובאמצעי המדיה השונים ניתן להיתקל בו רבות.


שיפור חיים מקצה לקצה

על ידי פתיחת מזל, יכול האדם לשנות את נתיב חייו החסום. היא עשויה לעזור לאנשים אשר אינם מוצאים זוגיות כבר בשלב מתקדם בחייהם, לאנשים אשר אינם מוצאים פרנסה טובה ומצויים בבעיות כלכליות, בכלל לתרום בכל תחום בו האדם אינו מצליח להתקדם, על אף מאמציו הרבים אינו קוצר את הפרי. 




פתיחת מזל על ידי שינוי השם

בתורת הקבלה מאמינים כי נתיב חייו של האדם, מתקדם על פי שמו הפרטי, המאפיין את תכונותיו האישיים והנפשיים. בהרבה מקרים בפתיחת מזל, ממליצים המומחים לאדם לשנות את שמו, בכדי לשפר את מזלו בחייו. לשם האדם ישנה חשיבות משמעותית, כאשר לכל אות יש משקל מיסטי אשר עשוי להשפיע על גורלו של האדם. לכן, כאשר אדם זקוק לפתיחת מזל וחייו אינם חווים פריחה, עשוי הוא לשפר אותם אם יחליף את שמו, על פי המלצות ועצות שיקבל מן המקובלים.


אמצעי זהירות

כאשר אדם מצוי בעיצומו של ייאוש, הוא עלול ליפול כטרף קל לידיהם של נוכלים. בתחום זה יש לנקוט אמצעי זהירות, לדעת למי פונים כאשר רוצים לבצע פתיחת מזל. קיימים נוכלים בעולם, אשר יתחזו למיסטיקנים ואנשי קבלה, על מנת לנסות למכור לאדם כל מיני תכשירים בטענה שאלה ישפרו לו את המזל. לכן כדאי לפנות רק למומחים ידועים ומוכרים, על ידי המלצות ממכרים או משפחה, לראות כי מדובר באדם המבין בתחום, לא רמאי המנסה להרוויח כסף על גבו של אדם אשר מחפש את דרכו לאושר.