יום ראשון, 7 באוקטובר 2012

עין החתול


אבן עין החתול כתופעה גמולוגית ייחודית במינה

לאבנים יוקרתיות  יש משמעות גם במישור הוויזואלי וגם במישורים נוספים. אולי זו הסיבה שרבים מקפידים לענוד אבן כזו או אחרת, ואין זה משנה מאיזה רקע הם באים ומה מצבם הכלכלי. אחת האבנים החשובות ביותר היא אבן עין החתול. אבן עין החתול נקראת גם אבן הפרנסה והמזל. היא בעלת תופעה אופטית ייחודית שמזכירה עיני חתול ולאנשי העסקים ממליצים להחזיק תמיד אחת כזאת בתוך הכיס בתור קמע להצלחה בעסקים. אם אתם מרגישים שהחיים שלכם לא מנוצלים כראוי, גם לכם מומלץ לענוד את האבן ואם אתם מחפשים חיזוק לרוחניות שלכם, האבן תעזור לכם להוציא החוצה את הברק המסתתר בתוככם .

על פי אילו פרמטרים נקבעת האיכות של האבן

אבן עין החתול יוצרת תופעה אופטית של החזרת האור בצורה שמאוד מזכירה את עיניי החתולים כשהחתול נמצא מול מקור אור מאוד חזק. איכותה של האבן הזאת נקבעת על פי הצבע והגוון וגם על פי מידת השקיפות שלה, על פי שלמות המרקם שלה ועל פי הגודל והמשקל שלה .

מאפייניה הבולטים של אבן עין החתול

אבן זו יכולה להגיעה בגוונים שונים. כך למשל ניתן למצוא אבן עין החתול בגוונים שונים של דבש ירוק וחום. היא גם מגיעה בדרגות שונות של שקיפות. המאפיין הבולט ביותר שלה הוא פס העובר לרוחבה ומחלק אותה לשניים והוא גם זה שבגללו היא קיבלה את השם "עין החתול", מכיוון שהיא מזכירה את מבנה העין של החיה .

מה ביכולתה של האבן להעצים ועל אילו תכונות אישיות היא משפיעה

כאמור, אבן עין החתול היא בעצם אבן מעצימה ומעשירה מאוד את כל מי שמחזיק בה. יש לה השפעה מאוד חיובית על חיי האדם וביכולתה להביא הרבה מזל ועושר. בנוסף היא גם מסייעת להצליח בתחום העסקים. הגברת הפרנסה והבלטת הזוהר הפנימי של האדם הן התכונות הבולטות שלה. מדובר על אבן עם המון מזל שמופיעה בקבלה ובזכות המקורות העתיקים שלה, רבים מאמינים כי ביכולתה לשנות את חיי האדם .