יום שישי, 19 באוקטובר 2012

חשבונית לשכיר

שירות חשבונית לשכיר
עד לא מזמן שימשתם כשכירים במקום העבודה. יום אחד, גמלה בכם ההחלטה להקים עסק עצמאי. מיותר לציין, כי חלק מההצלחות של כל עסק, קשור גם בסדר וארגונו בצורה נכונה ומקצועית ביותר. באמצעות שירות חשבונית לשכיר, תוכלו להגשים את החלום ולהקים עסק לתפארת, ומצד שני לא תצטרכו להתמודד עם כל הקושי בפתיחת תיק עצמאי במוסדות השונים – ללא ספק ניתן לאכול מן העוגה, ובכל זאת להותיר אותה שלמה ....

קצת על חשבונית לשכיר
רוב החששות של שכירים, הם לעזוב את מקום העבודה נוכח החלום החדש. הפחד מלעסוק בחשבוניות, קבלות, עבודה מול רשויות המס וכד', מרתיעה וגורמת להם שלא לפתח את חלומם האישי. בדיוק לשם כך, יש את השירות המיוחד של חשבונית לשכיר. אז מה הוא בעצם שירות חשבונית לשכיר? מדובר בשירות אשר דואג לכם בכול העניינים המנהלתיים, הוצאת החשבוניות, פתיחת תיק במס הכנסה ואפילו הסדר עם רשויות הביטוח הלאומי. העמלה אותה גובה השירות, כרוכה ב 5 אחוז מהכנסותיכם החודשיות , ומבחינת החוק אתם בעצם שכירים לכל דבר.

על יתרונות שירות חשבונית לשכיר
רשויות המס מקשות לא פעם. כשהן מגלות טעות או משגה, הן עלולות להוביל את העסקן לקריסה שלא באשמתו. באמצעות שירות חשבונית לשכיר, נראים הדברים אחרת. שירות זה, מספק התנהלות פיננסית מצליחה, כמו כן מעניק השירות את היכולת להמשיך ולהיוותר שכירים לצד עצמאיים, ללא כול שינוי בדרך. שירות חשבונית לשכיר, מעניקה בטחון כלכלי לעסקן המתחיל. היכולת שלכם, להמשיך ולקבל תלוש שכר ולהיחשב עצמאים, הינו מעל לכול. היתרון המובהק עוסק בתשלום שלכם לשירות. לא הרווחתם? לא שילמתם. במידה והכנסתכם הייתה אפסית באותו חודש, תהיו פטורים מתשלום העמלה לידי שירות חשבונית לשכיר.

שירות חשבונית לשכיר זה אנחנו
רוצים להצליח בפעילות החדשה? יש בכם שאיפה לצמוח ולגדול?הגעתם למקום הנכון. האתר שלנו, יציע לכם מגוון של טיפים ומידע אודות הנושא המורכב. כמו כן, המקצוענים שלנו, ישמחו אם תשאירו את הפרטים שלכם באתר, ואחד מהם ישמח לשוב אליכם בהקדם האפשרי .
.