יום שני, 8 באוקטובר 2012

טיפים לקידום אתרים


טיפים לקידום אתרים בתחומים שונים
קידום אתרים הוא היום מצרך חובה לכל מי שמנסה לחשוף את האתר שלו בפני כמה שיותר קהלי יעד של גולשים ברשת. כפי שאתם יודעים, קשה לקטלג את הרשימה הארוכה של טיפים לקידום אתרים לתוך קטגוריה אחת. יש היום תחומים רבים הנוגעים לקידום אתרים באופן מוצלח. לכן, החלטנו לקבץ עבורכם טיפים לקידום אתרים ממספר עולמות תוכן שונים, כדי שתקבלו את התמונה הרחבה .

להחליף תכנים ולא רק לינקים
עד לא מזמן, טיפים לקידום אתרים דיברו בעיקר על החשיבות של החלפת לינקים לצורך קידום האתר. אולם כיום מדובר כבר על עליית מדרגה רצינית - החלפה של תכנים בין האתרים. נכון שאמנם מדובר לעתים על אתרים מתחומים שונים ובכל זאת - מדובר על מדיניות אשר מוכיחה את עצמה. אפשר ליצור מאמרים משותפים הנוגעים לשני תחומי העניין. אפשר לשלב בתוך מאמר פיסקה אחת הנוגעת לתחום של האתר השני, וכך כולם מרוויחים .

להקים אתגר גדול
עוד טיפים לקידום אתרים נוגעים לכמות והקשר שלה לאיכות. נהוג לומר שהדברים לא קשורים, ובכל זאת חשוב לסייג - אתרים גדולים קל הרבה יותר לקדם מאשר אתרים קטנים. הסיבה לכך פשוטה - באתרים גדולים יש הרבה יותר תכנים, ויש יותר מקום לחדש ולגוון. זה לא אומר כמובן שאתם סתם צריכים לפתוח דפי סרק באתר שלכם. זה אומר שכדאי לפתח את האתר שלכם עם כמה שיותר תכנים איכותיים, כך שתמיד לרובוטים של גוגל יהיה משהו חדש לסרוק .

ועוד כמה דברים קטנים
יש עוד קצת טיפים לקידום אתרים שהם אולי קטנים אבל בהחלט יכולים לסייע. ראשית לסיום של האתר שלכם - אם מדובר על אתר בארץ, עדיף לרכוש דומיין עם סיומת il שכן גוגל נוטה לתעדף כתובת זו עבור גולשים מישראל. כמו כן, בקידום האתרים לעתים זה פשוט הזמן שעושה את שלו - ככל שהאתר שלכם ותיק יותר, כך הוא זוכה לדירוג גבוה יותר מצד גוגל. לכן, שילוב של סבלנות והשקעה הוא המתכון המנצח .