יום שישי, 26 באוקטובר 2012

איפור כלות מקצועי



איפור כלות מקצועי – איך בוחרים מאפרת ?

את מתכננת את כל מה שנדרש לקראת אירוע החתונה שלכם. אין כל ספק שתמיד מדובר בהפקה רצינית שצריך לשים לב בה לכל פרט ופרט על מנת להגיע בסופו של דבר לסוג האירוע שרציתם לעצמכם. אחד מהדברים הוא – בחירת מאפרת. בחירת מאפרת כלות היא עסק מורכב, עוד מטלה שמתווספת לפרויקט הגדול של ארגון החתונה. בחירת איפור כלות מקצועי חשוב מאוד, חלק גדול מהמראה שלך יהיה האיפור ואת חייבת לבחור מאפרת מקצועית. על מנת להקל על עצמך בבחירת מאפרת, בחרי רק מישהי עם ניסיון, בעלת תיק עבודות והכי חשוב, שירותית נעימה .

איפור כלות מקצועי – ניסיון והמלצות

כשאת בוחרת איפור כלות מקצועי חשוב מאוד לבחור רק מאפרת עם ניסיון, מישהי שעובדת זמן מה בתחום, רצוי בעיקר באיפור כלות ואיפור ערב. וודאי שהיא עושה שימוש רק במוצרי איפור איכותיים, אם היא אכן מאפרת מקצועית היא לא תתפשר על פחות מהטוב ביותר. בדקי אם למאפרת יש המלצות או כלות אחרות שתוכלי לדבר איתן .



איפור כלות מקצועי – תיק עבודות

בחירת איפור כלות מקצועי חייבת להיעשות רק לאחר בחינת תיק העבודות של המאפרת. כמו כל בעל/ת מקצוע בתחום היופי והטיפוח ( ספרים, מעצבים וכו' ) למאפרת כלות מקצועית יש תיק עבודות קודמות. עברי על התיק ותראי אם הסגנון של המאפרת מוצא חן בעיניך, תוודאי שהיא רבגונית ושלא כל הכלות בתיק העבודות נראות אותו הדבר. אמנם לכל מאפרת יש את הסגנון שלה אך היא חייבת גם לדעת להתאים את האיפור לרצון הכלה .

איפור כלות מקצועי – שירותיות ואדיבות

לא משנה כמה המאפרת שבחרת מקצועית וכמה ניסיון יש לה, חשוב מאוד לוודא שאת עובדת מול מישהי אדיבה, עם המון סבלנות ושיודעת לתת לך שירות. יום החתונה הוא יום לחוץ מטבעו ועדיף להקיף את עצמך באנשים רגועים עם המון סבלנות כדי לשמור על אווירה שמחה ורגועה ככל האפשר. בחרי מאפרת כלות נעימה, חייכנית, מישהי שמשרה עלייך ביטחון ונעים לך להיות בחברתה .