יום חמישי, 11 באוקטובר 2012

הורוסקופ למחר



תחזית אהבה
החיים מלאים באי וודאות, איש לא יכול לדעת בביטחון מה מצפה לו מחר ומה טומן בחובו העתיד. במשך אלפי שנים פעלו בני האדם לחפש שיטות ואמצעים לחיזוי העתיד, שליטה על נתיב הגורל והגשמה עצמית. בחירת בן הזוג וקבלת החלטות להמשך קשר זוגי או פרידה משפיעים בצורה משמעותית על אורח החיים של האדם. תורת האסטרולוגיה מציעה תחזית אהבה יומיומית, בכל יום אפשר יהיה לקרוא הורוסקופ למחר ולגלות האם צפויים מתחים וכעסים. בימים בהם הקרקע מועדת לפורענות כדאי להשתדל להימנע מויכוחים מיותרים, לוותר ולהעניק לבן הזוג שפע של תשומת לב חיובית ואהבה.

הורוסקופ למחר – מחפשים אהבה

כולם מכירים את הימים המיוחדים בהם הכול נראה טוב יותר, החיוך לא יורד מהפנים וקורים אך ורק דברים טובים. אלו הם הימים הטובים ביותר לאהבה! בימים מסוג זה נפתחת הנשמה ומזמנת את הנשמה התאומה להגיע ולמלא את הלב באהבה. ייתכן כי כבר השבוע צפוי לכם יום מלא במזל ואנרגיות חיוביות, הקפידו לקרוא בכל יום הורוסקופ למחר ותדעו כיצד להיערך בהתאם, לחייך ולדעת שהכול בא עלינו לטובה.


מי כותב את התחזית?

עיתונים גדולים ואתרי אינטרנט מובילים מעסיקים אסטרולוגים מומחים לכתיבת ההורוסקופ, באתרים קטנים יותר ועיתונים ברמה נמוכה נהוג למחזר תחזיות ולפרסם הורוסקופ ללא כל צפייה במצב הכוכבים. כל אסטרולוג שמפרסם באתר שלו הורוסקופ למחר בעבור הגולשים מתבקש לעקוב באופן שוטף אחר תנודת הכוכבים, לבחון את השינויים בזרימת האנרגיה ולקרוא את הסימנים. אלו שמעוניינים בתחזית אסטרולוגית מקיפה בהתאמה אישית יוכלו להזמין מפה אסטרולוגית אישית.

ניקוי אנרגיות שליליות

מיסטיקנים מקבלים פניות רבות מאנשים שמנסים ללא הרף לזמן אנרגיה טובה ומזל אל חייהם. האסטרולוגים ממהרים ומסבירים כי תורת הנסתר מושפעת מכל התחושות הפנימיות של האדם, במקרים רבים אדם שנראה מלא בשמחה ואנרגיה חיובית, מסתיר בפנים הרבה תסכול, כאב, כעס ותחושות קשות. החוויות הקשות שעובר האדם באות לידי ביטוי במפה האסטרולוגית, החוויות משמשות נקודות מפנה להתפתחות והעצמה. בעזרת אסטרולוגיה אפשר יהיה לנקות אמונות מגבילות, לסלק תחושות קשות ולפתוח דף חדש מלא באנרגיה טהורה.