יום שבת, 29 בספטמבר 2012

הפלרת מים


הפלרת מים היא אחד השקרים הגדולים ביותר של משרד הבריאות בשנים האחרונות (כמה עשורים). משרד הבריאות מתנגד בתוקף הפסקת הפלרת המים בישראל, למרות שאינספור מחקרים הראו את הנזק ותופעות הלוואי שפלואריד גורם להן בגוף האדם. במדינות אירופה הפסיקו מזמן לשים את הרעל הזה בתוך המים, האם לא הגיע הזמן שגם בארץ נתפקח? קראו עוד בנושא ולא תאמינו לממצאים.

הפלרת מים

הפלרת מים? הרעלת האוכלוסיה דרך המים

מילא משרד הבריאות היה שם פלואריד טהור בתוך המים. אבל בפועל משרד הבריאות שם חומצה חזקה ורעילה שמכילה גם פלואוריד. הרכב החומצה ידוע בציבור, ולא מדובר בקונספירציה. בעבר נהג משרד הבריאות לקנות את החומצה הזו (שהיא פסולת רעילה של התעשייה) מכיל (בבעלות משפחת עופר). כאשר ביקשו מכיל לדווח מה מכילה החומצה התוצאות היו מפחידות. החומצה מכילה רעלים וחומרים מסרטנים לא עלינו! אז זה לא רק שנותנים לנו פלואוריד במים, אל נותנים לנו רעלים במים. הפלרת מים = הרעלת מים.

הפלרת מים = הרעלת הקרקע

מילא אנחנו היינו הנפגעים היחידים. אבל תחשבו על הקרקע של הגידולים שלנו שממשיכה לקבל עוד ועוד רעלים, שנכנסים אל המזון שלנו. מדובר בהרעלה כוללת של כל המערכת באישור משרד הבריאות. איפה נשמע כדבר הזה? הפלרת מים באה לטפל כביכול בבעיות העששת של הציבור (מענין מאד ממתי למשרד הבריאות כל כך איכפת מהציבור) – אז למה אנחנו צריכים לשתות את התרופה הזה לתוך הבטן? הרי זה לשיניים...

משרד הבריאות מתעקש בנושא

האם ידעתם שעיריית הרצליה הגישה בג"ץ במטרה להפסיק להרעיל את תושבי הרצליה? האם ידעתם שמעל 50 חברי כנסת חתמו על עצומה להפסקת הפלרת מים בישראל? את משרד הבריאות זה לא מעניין והוא מתנגד בתוקף. מחקרים מראים שפלואוריד פוגע בפעילות המוחית של האדם והופך אותו לפחות נמרץ (רדום יותר). אולי ככה הם רוצים לווסת את המחאה בחוץ ולהרדים את הציבור. אנחנו ממליצים לכם לקרוא עוד בנושא הפלרת מים בישראל. אתם צפוים להזדעזע קשות. אנא הפיצו את המידע הזה לכל מי שאתם מכירים. ביחד נגאל את עצמנו מרשעות משרד הבריאות.