יום ראשון, 2 בספטמבר 2012

חלוקי נחל לגינה


חלוקי נחל לגינה הם לא רק אסתטיים
רבים חושבים כי היתרון המרכזי של חלוקי נחל לגינה הוא במראה שלהם. אכן, אין שום ספק כי המראה של חלוקי הנחל הוא מראה מיוחד, יוצא דופן ,שמאד מושך את העין האנושית. יחד עם זאת , אין זו סיבה לבטל את היתרונות האחרים של חלוקי הנחל. מעבר למראה המושך שלהם, אתם תגלו כי הצבה של חלוקי נחל לגינה שלכם, תספק לכם שלל של יתרונות נוספים, שחלקם שימושיים מאד, ותורמים לכם בצורה נפלאה .

חלוקי נחל שומרים על הטמפרטורה
כידוע לכם, אחד האתגרים בשמירה על הגינה שלכם, היא שמרה על הטמפרטורה שלה. הדבר נכון בפרט אם אתם מציבים מקווה מים קטן בתוך הגינה. צריך לשמור על כך שהטמפרטורה לא תהיה חמה מידי או קרה מידי ותפגע בצמחיה. בעזרת חלוקי נחל לגינה שלכם, תוכלו לעשות זאת! לחלוקי הנחל יש תכונה שעוזרת להם לשמרו על הטמפרטורה של האדמה שעליה הם מוצבים. כך חלוקי נחל לגינה מסייעים לכם לא מעט .

חלוקי נחל שולטים בחלחול המים
למעשה, השימוש המרכזי ביותר של חלוקי נחל לגינה, הוא ביכולת שלהם לנווט באופן טבעי את התהליך של חלול מי הגשם. לכאורה אם גשם ירד אל הגינה - היא כולה תתמלא במים. אבל בעזרת חלוקי נחל לגינה תוכלו לנווט בצורה נבונה ולהשפיע על החלחול. חלוקי הנחל שיוצבו במקומות אסטרטגיים יאפשרו לכם לקבוע באיזה אזורים יתבצע חלחול מועט יותר של מי גשמים, ואף לנווט אותם לתוך מקור המים שלכם .


חלוקי נחל שומרים גם על ההשקיה
מן הסתם אם יש לכם גינה, אתם גם משקים אותה באמצעות מערכת השקיה מלאכותית שעוזרת לכם לטפח אותה. בעזרת חלוקי נחל לגינה, תוכלו לשמור על המערכת מכל פגע. חלוקי נחל לגינה בעצם משלימים את התפקיד של מערכות ההשקיה, כי כאמור הם גורמים לכך שהמים יגיעו ויחלחלו אל המקומות הנכונים, וממש מתווים להם את הדרך. כך לחלוקי הנחל יש תפקיד חשוב מאד בטיפוח הגינה שלכם לצד תרומה פרקטית .