יום ראשון, 8 בינואר 2017

משאבות חום לבריכה



משאבות חום לבריכה – הדור הבא של חימום מי הבריכה
משאבות חום לבריכה הנן האופציה המתקדמת והמשתלמת ביותר לחימום מי הבריכה שלכם. כשם שבריכת השחייה מאפשרת להתרענן בה בימי השרב הלוהטים, מדוע לא להתפנק במים החמימים שלה גם במהלך החורף והסתיו? אם עד כה נמנעתם מלחמם את המים, או עשיתם זאת באמצעות דוד הפועל על חשמל או על גז, מומלץ שתרכשו בהקדם משאבת חום. משאבות חום לבריכה הנן השקעה כספית משתלמת שכן הן מאפשרות לחסוך בכ-60-75% מעלויות החימום בהשוואה לאמצעים הפועלים על סולר, גז או חשמל.

כיצד משאבת חום מסייעת לשמירה על הסביבה?
מנגנון הפעולה של משאבות חום לבריכה הופך אותן לפתרון אקולוגי במיוחד. באמצעות שימוש בה, תוכלו להמשיך להנות מבריכת השחייה שלכם תוך כדי שמירה על הסביבה. המשאבה מנצלת את החום אשר קיים בסביבה ובאמצעות מחליף חום הפועל בצורה מעגלית נמנעת משימוש בחומרי בעירה. גם הגזים אשר מעורבים בתהליך החימום הנם גזים ידידותיים לסביבה. באופן זה, מופחת הזיהום שמנגנון פעולה זה מייצר, ואתם נהנים ממוצר אשר חוסך גם באנרגיה וגם בהוצאות.  




לא מתפשרים על איכות המוצר כאשר מתקינים משאבת חום לבריכה
כיוון שמדובר בהשקעה כספית לא מבוטלת (אשר כאמור, תחזיר את עצמה לאחר כשנה-שנתיים) – חשוב להקפיד על בחירה של משאבה איכותית. משאבות חום לבריכה מגיעות במגוון דגמים וגדלים, בהתאם לגודל ונפח הבריכה שברצונכם לחמם. שכרו את שירותיה של חברה אשר מתמחה בתחום, כיוון שהתקנה לא מקצועית של משאבת החום עלולה לפגוע ביעילות פעילותה, ואף להוות סכנה בטיחותית. ניתן להבטיח כי מדובר בחברה מקצועית במידה והמוצר שהיא משווקת עומד בכל תקני הבטיחות הנדרשים, וכי ברשותה המלצות רבות מלקוחות קודמים.