יום ראשון, 1 בינואר 2017

חברת מעליות



חברת מעליות

אנשים לעיתים ממעיטים בערך בבחירת חברת מעליות. האם יצא לכם לספור כמה פעמים ביום אתם עולים ויורדים במעלית? בכל פעם שאתם יוצאים ונכנסים לבית שלכם, אתם משתמשים במעלית. בכל פעם שאתם מגיעים לבניין המשרדים שלכם או יוצאים ממנו חזרה הביתה, אתם משתמשים במעלית. כאשר אתם מגיעים לקניון, אתם ככל הנראה משתמשים במעלית, אם כדי להתנועע ברחבי הקניון או כדי להיכנס למבנה הקניון מחניון המכוניות התת קרקעי. בכל פעם שאתם מגיעים למשרד או לקליניקה(כמו כשמגיעים לעורך דין, לרופא פרטי וכדומה), אתם משתמשים במעלית כדי לעלות וכדי לרדת בחזרה. בבתי חולים עולים ויורדים במעליות שונות מספר פעמים כדי להגיע ממקום למקום ועל כך אחראית חברת מעליות. ולא רק אתם עושים שימוש במעלית כאנשים רגילים שצריכים לנוע למעלה ומטה בבניינים. ישנו שימוש רב במעלית בכל מקום שבו מובילים משאות כבדים ממקום למקום. אנשים בעלי מוגבלות פיזית, אנשים מבוגרים ואנשים בכיסאות גלגלים לעיתים תלויים ממש בהימצאות מעלית, כמעט בכל מקום, משום שהאופציה של שימוש במדרגות בכלל לא קיימת בשבילם. לכן, כשמתקינים מעלית, מזמינים שירותי תיקון או תחזוקה, כדאי מאוד לפנות לבעל מקצוע כמו חברת מעליות שסומכים עליה.




איך לבחור חברת מעליות?

אם אנחנו צריכים לבחור חברה שתתקין עבורנו מעלית בבית או במשרד, ישנן כמה קטגוריות שצריך לבחון בנוגע לחברות השונות. אל תתפשרו, מדובר לעיתים על חיי אדם. הקטגוריות הן:
·         זמינות – החברה צריכה לענות לפניותיכם 24/7
·         מהירות – המענה צריך להיות מידי
·         אחריות – חברה שמכבדת אתכם תיתן אחריות לעבודתה
·         ניסיון – חברה מוכחת עם ניסיון תמיד עדיפה

מעלונים

מעלונים זה סוג של מעליות. מדובר על מעלית קומפקטית ונוחה, שמותקנת ממש בקלות. היא נותנת פתרון לאנשים שחייבים מעלית בהקדם האפשרי. מדובר על פתרון בטיחותי ונוח במיוחד, ללא צורך בשינוי מבנה הבניין.