יום ראשון, 8 בינואר 2017

טיול משפחות בפירנאים - נופים עוצרי נשימה והיסטוריה יוצאת דופן



תכנון טיול לכל המשפחה זו בהחלט משימה לא פשוטה, כאשר פעמים רבות תרצו בוודאי לשלב, גם טבע, גם תרבות וגם אטרקציות. נהוג לחשוב שטיולים בטבע הינם טיולים אשר פחות מתאימים לילדים ואם כן, מדובר בטיולים שהמבוגרים לא כל כך ייהנו בהם. טיול משפחות בפירנאים הוא הבחירה המושלמת עבור טיול אשר משלב בתוכו גם נופים מרהיבים, מסלולים בטוחים, אטרקציות לכל המשפחה, ומקומות היסטוריים חד פעמיים אשר נדמה כאילו נעצרו בזמן. בשביל להוציא את הטיול הזה לפועל כל מה שתצטרכו זה להגיע לברצלונה ולשכור רכב 4X4, כאשר כל מה מסלול שתבחרו יהיה לחוויה בלתי נשכחת עבור כל בני המשפחה.




טיול מתוכנן- מתכון להצלחה
כשמדובר על שטח רב כל כך עם אפשריות רבות לטיול, רצוי לתכנן את המסלול היטב כדי שתוכלו ליהנות מכל מה שרכס ההרים פירנאים מציעים מבלי לוותר, על האתגרים, הנופים, העיירות הציוריות, וכו'.  במידה ותחליטו להתחיל את הטיול שלכם בטיול צפון תוכלו לעבור בעיירת רופית העתיקה מהמאה ה-16, לאחר מכן בקרבת מקום נמצא אגם סאו, כאשר מדובר בעצם באגם בו מסתתרת עיירה שהוצפה ב-1962, כאשר אפשר לטייל בין החורבות שלה.  לאחר מכן, מומלץ להמשיך אל צפון מערב לעבר פארק הטבע קאדי מוישרו, אשר מתפרס על שטח של כ- 40 אלף דונם. זו הוא כמובן רק תחילתו של הטיול שלכם.

אתגרים וחוויות
גם מי שחובב ספורט אתגרי יכול למצוא את מקומות תוך טיול משפחות בפירנאים כאשר יש לכם אפשרות, רפטינג על נהר נגורה, כמו גם תוכלו למצוא את מזחלת ההרים הגדולה בעולם, אומגות, טיפוסי חבלים ועוד. אין סוף אטרקציות אשר מתאימות לכל המשפחה.