יום רביעי, 28 בדצמבר 2016

מבחן GRE



מהו מבחן GRE ומתי עולה הצורך להירשם אליו?
סיימתם את לימודי התואר הראשון בהצלחה, וכעת אתם מתלבטים האם לנסות ולהתקבל ללימודים גבוהים בחו"ל. אם אתם מתכננים להירשם לאחת האוניברסיטאות בארה"ב, קודם יהיה עליכם לעבור בהצלחה את מבחן ה-GRE. מדובר במבחן פסיכוטכני אשר נועד להעריך את יכולות החשיבה שלכם בשלושה חלקים שונים – חלק של חשיבה כמותית, חלק של חשיבה מילולית, וחלק נוסף של כתיבה אנליטית. בדומה למבחן הפסיכומטרי אשר מהווה דרישת קבלה לרוב התארים בארץ, מבחן GRE הנו השיטה של האוניברסיטאות בחו"ל לסנן מתוך כלל המועמדים המבקשים להתקבל רק את אלו המתאימים ביותר. 



   
אילו יכולות בוחן מבחן GRE וכיצד הוא בנוי?
כאמור, מבחן GRE בוחן יכולות חשיבה בשלושה תחומים. פרק החשיבה הכמותית דומה לפרק המקביל בבחינה הפסיכומטרית, ואינו צפוי להוות מכשול מיוחד. לעומתו, פרקי החשיבה המילולית והדרישה לכתיבת חיבורים במסגרת המבחן מהווים חלקים קשים יותר להתמודדות. הסיבה המרכזית לכך הנה כמובן היותו של המבחן בשפה האנגלית – הדרך המתבקשת לבחון את התאמתם של מועמדים ללימודים גבוהים בחו"ל. מבחן GRE מחייב קודם כל היכרות עם אוצר מילים רחב ומגוון באנגלית, וכן ליטוש של כישורי התחביר והדקדוק שלכם. 

כדי להבטיח קבלת ציון גבוה במבחן GRE – נרשמים לקורס הכנה למבחן!
כיוון שהלמידה למבחן הנה אינטנסיבית ומחייבת מעבר מהיר על מגוון נושאים, מרבית האנשים בוחרים שלא ללמוד באופן עצמאי ולהירשם לאחד מקורסי ההכנה באזור מגוריהם. קורס הכנה למבחן יקנה לכם בזמן הקצר ביותר את הכישורים ההכרחיים לצורך קבלת ציון גבוה במבחן. תוכלו לקבל טיפים לפתרון זריז של שאלות מתמטיות בסגנון מבחן GRE, להתאמן על הרחבת אוצר המילים, וכמובן לזכות גם במעטפת תומכת שתפחית מהלחץ שנלווה למבחן גדול ומשמעותי דוגמת זה.